15min primena, kad sausio mėnesį 29-erių Giedrės Dukauskaitės vardas mirgėjo aptarinėjant Victorios Beckham akinių kolekcijos fotosesiją. Lietuvė buvo pasirinkta šios kolekcijos reklaminiu veidu, tačiau jos nuotraukos sukėlė didžiulę audrą internete – žmonės piktinosi modelio liesumu.
Tąkart buvo kilęs toks didelis šaršalas, kad „nesveikai liekna“ ir „skeletu“ išvadintos Giedrės Dukauskaitės ginti stojo jos mama Irena, davusi interviu britų žiniasklaidai.
Niujorke gyvenančios manekenės mama tvirtino, kad Giedrė nuo pat jaunystės yra laiba it smilga – tokia yra jos natūrali figūra ir tai ne alinančių dietų rezultatas bei, kaip vadino interneto komentatoriai, „anoreksijos propagavimas“.
Merginos mama taip pat pabrėžė, kad Giedrė labai mėgsta tradicinį lietuvišką maistą, kuris laikomas riebiu, ir jeigu būtų perdėtai susirūpinusi savo figūra, tokio nevalgytų.
Iš Raseinių kilusi manekenė šiuo metu yra įtraukta į geriausių pasaulio modelių Top-50. Vienas naujausių jos darbų – „H&M Conscious Exclusive“ kolekcija.
Ji skirta Švedijos menų ir amatų judėjimui pagerbti, o kolekcijoje pasirodo iš perdirbtų žvakių pagaminti aksesuarai ir iš žuvų tinklų bei kitų nailono atliekų pasiūtos suknelės.
„H&M Conscious Exclusive 2018“ kolekcija įkvėpta XIX a. ir XX a. pradžios švedų menininkų Karinos ir Carlo Larssonų darbų. „H&M Conscious Exclusive“ kūrėjų komanda, pasitelkusi „Lilla Hyttnäs“ vasarnamio, kuriame iškabinti nuostabūs paveikslai ir gobelenai, idėją, sukūrė originalių, dailiai pasiūtų moteriškų drabužių, batų ir aksesuarų kolekciją, pagamintą iš tvarių medžiagų.
2018 m. „H&M Conscious Exclusive“ kampanijos, kurią fotografavo mados fotografas Mikaelis Janssonas, veidais tapo Giedrė Dukauskaitė, Aamito Lagum bei Christy Turlington, pasaulinio garso modelis ir motinų sveikatos organizacijos „Every Mother Counts“ įkūrėja.
15min primena, kad sausį H&M pristatė specialią „Jimmy Choo for H&M“ kolekciją, kurios veidu tapo kita garsi lietuvė – Edita Vilkevičiūtė.