Šokėja Rasa Židonytė – nebe vieniša: šiltus jausmus puoselėja Karoliui Ramoškai

Teisininkė, profesionali šokėja Rasa Židonytė džiaugiasi maloniais gyvenimo pokyčiais. Moteris jau kurį laiką puoselėja šiltus jausmus naujam išrinktajam – bendrovės „Barbara grupė“ rinkodaros vadovui Karoliui Ramoškai.
Rasa Židonytė ir Karolis Ramoška
Rasa Židonytė ir Karolis Ramoška / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Dvejus metus širdies draugo neturėjusi R.Židonytė nebėra vieniša. Žmonės.lt žiniomis, romantiški santykiai su nauju mylimuoju K.Ramoška ją sieja keletą savaičių. 

Tiesa, akylesni galėtų pastebėti, kad šiuo metu rinkodaros srityje dirbantis K.Ramoška ir pats anksčiau aktyviau šmėžuodavo visuomenės akiratyje: buvo muzikos grupės „Tautinis Brandas“ narys.

Viskas kol kas gerai, o kol gerai, garsiai pasakotis nereikia.

Nauji poros jausmai, panašu, tvirti: šokėja nesibodi drauge su išrinktuoju pasirodyti viešumoje, pozuoja fotografams.

Kad ir šią savaitę, trečiadienio vakarą, Rasa Židonytė ir Karolis Ramoška leido balerūno Nerijaus Juškos puotoje

Pozuodami fotografams jiedu atrodė išties įsimylėję: Rasa šiltai apglėbė Karolį, galvą jaukiai atrėmė į mylimojo petį. 

Tiesa, apie savo dar šviežius jausmus pora nelinkusi atvirauti. „Viskas kol kas gerai, o kol gerai, garsiai pasakotis nereikia“, – Žmonės.lt sakė Karolis.

Rasa, paklausta apie santykius, irgi tikino nenorinti atvirauti, širdies reikalus nori pasilikti tik sau.

„Toli gražu nesu racionali teisininkė, – anksčiau LNK laidoje „Nuo... Iki...“ yra sakiusi Rasa. – Kai įsimyliu, galiu dėl kito žmogaus padaryti bet ką, o proto balsas kažkur dingsta.“ 

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Rasa Židonytė ir Karolis Ramoška
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Rasa Židonytė ir Karolis Ramoška

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis