Būtent šis – pergalės ir tobulumo siekis – paskatino manikiūro meistrę ir dėstytoją, o dabar jau ir verslininkę V.Borovikovą sukurti savo vardu pavadintą prekės ženklą.
„Victoria Boro“ įvaizdinės fotosesijos veidais tapo modeliai Laura Rasiukevičiūtė ir Solveiga Mykolaitytė. Žinoma moteris juokėsi, kad geresnio modelio kosmetikos atstovai ir negalėjo rasti. S.Mykolaitytė – tikra ryškaus manikiūro mylėtoja. Užsienyje modeliu dirbanti gražuolė pasakoja, kad užsakovai dažniausiai pageidauja klasikinio manikiūro, tas eksperimentuoti ji gali ilsėdamasi nuo darbų.
„Jei neišsirenku vienos man patinkančios spalvos, lakuoju nagus keliomis skirtingomis. Labai smagu, kad „Victoria Boro“ nagų priežiūros ir modeliavimo kosmetika yra gaminama Lietuvoje. Visada stengiuosi palaikyti lietuvišką produkciją. Mielai naudoju lietuvišką kosmetiką, puošiuosi lietuvių dizainerių drabužiais“, – šypsosi modelis.
Nors S.Mykolaitytė labiausiai mėgsta trumpus nagus, tačiau kartais užeina noras turėti ilgus, akį traukiančius. Labiausiai moteris nemėgsta keistų formų nagų ir nekokybiškai atlikto manikiūrininkės darbo. „Nagų dailė yra menas ir tai, kas tinka parodoms, ne visada tinka gyvenime. Man negražu, kai manikiūras būna apkrautas įmantriomis detalėmis, pavyzdžiui kailiu. Ilgi, ryškūs, piešiniais puošti nagai gerai atrodo nuotraukose, tačiau gyvenime aš su tokiais nevaikščiočiau“, – sako S.Mykolaitytė.