Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Solveiga Mykolaitytė: „Esu ryškaus manikiūro mėgėja“

„Profesionalas – profesionalams“ – taip Lietuvoje gaminamą nagų priežiūros ir modeliavimo prekės ženklą „Victoria Boro“ apibūdina jo įkūrėja Viktorija Borovikova. Prekės ženklas pavadintas pergalę simbolizuojančiu profesionalo vardu.
Solveiga Mykolaitytė
Solveiga Mykolaitytė / Maria Butenec nuotr.

Būtent šis – pergalės ir tobulumo siekis – paskatino manikiūro meistrę ir dėstytoją, o dabar jau ir verslininkę V.Borovikovą sukurti savo vardu pavadintą prekės ženklą.

„Victoria Boro“ įvaizdinės fotosesijos veidais tapo modeliai Laura Rasiukevičiūtė ir Solveiga Mykolaitytė. Žinoma moteris juokėsi, kad geresnio modelio kosmetikos atstovai ir negalėjo rasti. S.Mykolaitytė – tikra ryškaus manikiūro mylėtoja. Užsienyje modeliu dirbanti gražuolė pasakoja, kad užsakovai dažniausiai pageidauja klasikinio manikiūro, tas eksperimentuoti ji gali ilsėdamasi nuo darbų.

Maria Butenec nuotr./Solveiga Mykolaitytė
Maria Butenec nuotr./Solveiga Mykolaitytė

„Jei neišsirenku vienos man patinkančios spalvos, lakuoju nagus keliomis skirtingomis. Labai smagu, kad „Victoria Boro“ nagų priežiūros ir modeliavimo kosmetika yra gaminama Lietuvoje. Visada stengiuosi palaikyti lietuvišką produkciją. Mielai naudoju lietuvišką kosmetiką, puošiuosi lietuvių dizainerių drabužiais“, – šypsosi modelis.

Nors S.Mykolaitytė labiausiai mėgsta trumpus nagus, tačiau kartais užeina noras turėti ilgus, akį traukiančius. Labiausiai moteris nemėgsta keistų formų nagų ir nekokybiškai atlikto manikiūrininkės darbo. „Nagų dailė yra menas ir tai, kas tinka parodoms, ne visada tinka gyvenime. Man negražu, kai manikiūras būna apkrautas įmantriomis detalėmis, pavyzdžiui kailiu. Ilgi, ryškūs, piešiniais puošti nagai gerai atrodo nuotraukose, tačiau gyvenime aš su tokiais nevaikščiočiau“, – sako S.Mykolaitytė.

Maria Butenec nuotr./Laura Rasiukevičiūtė ir Solveiga Mykolaitytė
Maria Butenec nuotr./Laura Rasiukevičiūtė ir Solveiga Mykolaitytė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?