Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Solveiga Mykolaitytė ir Simona Burbaitė tapo naujo projekto reklamos veidais

Dar šių metų žiemą sužibėjęs jaunojo kūrėjo, Niko Tėrėščenko, mados žurnalas „Etiquette“, kurio viršelį puošė 10 garsių ir žinomų moterų, įgauna pagreitį. Vaikino komanda pristato naują projektą – kasdienio etiketo svetainę.
Simona Burbaitė ir Solveiga Mykolaitytė
Simona Burbaitė ir Solveiga Mykolaitytė / Gedimino Žilinsko nuotr.

Naujojo projekto reklaminiais veidais tapo trys nepaprastos gražuolės, žinomi modeliai: Simona Burbaitė, Urtė Tomkevičiūtė bei Solveiga Mykolaitytė.

Fotosesijoje, įkvėptoje fotografo Mario Testino „Towel series“ projektu, merginos apnuogino savo natūralų grožį ir prisidengė baltais rankšluosčiais, o interviu pasakojo apie viešumą, svajones bei modelio darbo pagundas.

Gedimino Žilinsko nuotr./Solveiga Mykolaitytė, Simona Burbaitė ir Urtė Tomkevičiūtė
Gedimino Žilinsko nuotr./Solveiga Mykolaitytė, Simona Burbaitė ir Urtė Tomkevičiūtė

„Vienos iš žaviausių modelių komandoje – atominė grožio bomba! Nuostabus pozavimas, emocija, seksualumas... Ir, kiekvienos išskirtinis individualumas.

Momentas, kai išeini iš dušo šlapiais plaukais įsisukęs i rankšluostį, visad kvepia šviežumu, gaiva ir, žinoma, seksualumu.“ – Teigė merginas įamžinęs žvaigždžių fotografas Gediminas Žilinskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos