Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Šorena tapo dizainerės Dianos Vapsvės naujos kolekcijos veidu

„Ši kolekcija – jaunatviška, elegantiška, pašėlusi, moteriška, charizmatiška. Tokia, kokią pažįstu Šoreną“, – apie balandžio pradžioje į parduotuves iškeliausiančią savo naujausių darbų, skirtų pavasariui-vasarai, kolekciją sakė žinoma dizainerė Diana Vapsvė.
Šorena
Šorena / Monikos Požerskytės nuotr.

Autorė neslėpė – ją kurti dažniausiai įkvepia savitos asmenybės ir klienčių, nevengiančių pasidalinti savo karščiausiais mados norais, poreikiai. Tai viena iš priežasčių, kodėl D.Vapsvė, pasinėrusi į būsimam šiltajam sezonui skirtų grožybių detalių apmąstymą, šįkart vėl nusprendė padėti dailiosios lyties atstovėms atrasti kiek kitokią juodą spalvą.

„Juoda gali būti ne tik juoda“, – patikino dizainerė.

„PIX studijos“/Monikos Požerskytės nuotr./Šorena Džaniašvili
„PIX studijos“/Monikos Požerskytės nuotr./Šorena Džaniašvili

Netikėti raštai – kartais jaunatviški, o kartais – solidūs – dar vienas iš šiųmetės kolekcijos bruožų.

„Daugiausiai dėmesio skyriau laisvalaikiui ir biurui skirtai aprangai. Ji turi būti ir įdomi, ir patogi, todėl neretai vien įprasto požiūrio į ją nepakanka“, – sakė D.Vapsvė.

Vienas iš naujos kolekcijos akcentų – džinsinės suknelės. Iki šiol iš šio audinio moterų mėgstamo drabužio autorė nėra kūrusi.

Asmeninio albumo nuotr./Dizainerė Diana Vapsvė
Asmeninio albumo nuotr./Dizainerė Diana Vapsvė

Dėmesio turėtų sulaukti ir prailginti džinsiniai švarkai, įvairiausi marškiniai, kelnės.

Tačiau dominuojančiu kolekcijos audiniu pasirinktas trikotažas.

„Norėjau parodyti, jog trikotažas gali būti prabangiu audiniu. Ir, tikiuosi, man tai pavyko!“, – su šypsena sakė D.Vapsvė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos