Savo vizitą į Vilniaus „Ikea“ parduotuvę atlikėjas aprašė feisbuke. Įrašu jis leido pasidalinti ir su 15min skaitytojais.
„Ikea“ aukos...
Niekad negalvojau, kad tokia nesąmonė galima, ar iš viso įmanoma.
Mes užėjom į „Ikea“. Girliandų ieškojom. Kartu su Adomu ir Joana, nes juk reikia tinkamą girliandą išsirinkti.
Paėjom kelias dešimt žingsnių ir Joanai pasidarė silpna... Sako man ji – „Tėti, galvytę skauda, noriu į lauką, čia oro nėra“. Aš ją ant rankų ir link išėjimo. Ir čia prasideda skandinaviškas rūpestis šeima ir vaikais.
Nėra išėjimo. Norint pasiekti lauką, turi pereiti per visą „Ikea“. O tai geras kilometras. Vaikas mano verkia. Aš prieinu prie darbuotojų ir prašau pagalbos. Darbuotojai sako, kad išeiti galiu tik padaręs visą ratą. Paaiškinu situaciją, sako nieko padėti negali. Pasiūlė kreiptis į vaikų kampelį.
Aš kaip mat į vaikų kampelį. Sakau, kad vaikas negerai jaučiasi, gal gali mus išleisti. Juk išėjimas į lauką – tiesiai prieš vaikų kampelį. Man atsako:
– Tikrai ne, jei norit išeiti, eikite ratu. Per visą „Ikea“. Jei vaikui bloga, galim iškviesti greitąją. Kitu atveju eikit patys.
– Mums tiesiog reikia gryno oro, vaikui silpna, išleiskite, – prašau aš.
– Neišleisim, eikit ratu. Negalim išleisti, – kartoja vaikų kampelio vedėja. Nesvarbu, kad praėjimas yra čia. Išeiti galite tik apėję visą ratą.
– Gal galit ką nors pakviesti, kas padėtų išspręsti situaciją? Gal galima kur kitur kirsti, kad neiti viso kilometro?
– Negalim praleisti. Eikit ratu. Arba greitoji.
Tai aš ant rankų savo damą ir ratu per visą „Ikea“...
Kažkaip taip. Vėliau pakalbėjau su „Ikea“ pamainos viršininke. Išgirdau tą pačią istoriją – „Jei vaikui bloga, galim iškviesti greitąja, kitu atveju privalote eiti ratu. Kitų variantų nėra“.
„Ikea“, kodėl ir kada jūs tokiais tapote?
Susirūpinęs tėtis su verkiančiu vaiku ant rankų prašo pagalbos, o jūs – „eikit ratu“, – socialiniame tinkle rašo S.Stavickis-Stano.
Dėl incidento 15min susisiekė su minėtos parduotuvės atstovais. „Ikea“ korporatyvinės komunikacijos vadovė Baltijos šalims Renata Dantė savo laiške atsiprašė dėl to, ką teko patirti Stano.
„Nuoširdžiai apgailestaujame ir atsiprašome dėl įvykusios situacijos. Pagal vidines taisykles, esant poreikiui dėl lankytojų sveikatos ar kitos nenumatytos situacijos, visada panaudojami tarnybiniai išėjimai, per kuriuos išeiti į lauką galima artimesniu keliu.
Taip pat turime specialiai apmokytą ir padėti visada pasirengusią darbuotojų komandą, gebančią suteikia pirmąją medicininę pagalbą. Ji buvo pasiūlyta ir šiuo atveju“, – laiške situaciją komentavo ji.
R.Dantė patikino, kad šiuo metu aiškinamasi situacija ir ketinama imtis visų priemonių, kad tai daugiau nepasikartotų.