Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Staska iš „Redirected“ pasiskelbė Lietuvos širdžių prezidentu: aktorius reklamoje išjuokė šalies politikus

Ketvirtadienį socialiniuose tinkluose it virusas ėmė plisti vaizdo įrašas, kuriame režisieriaus Emilio Vėlyvio filmo „Redirected / Mes už Lietuvą!“ herojus kaimietis Staska (akt. Andrius Žiūrauskas), prisistatantis „Lietuvos širdžių prezidentu“, agituoja balsuoti už jį artėjančiuose prezidento rinkimuose. Vaizdo įrašas žiūrovams pristatomas kaip politinė reklama, sarkastiška Staskos kalba pašiepia Lietuvos politikos atstovus.
Vita Šiaučiūnaitė
Andrius Žiūrauskas / Pauliaus Makausko nuotr.

„Mieli Lietuvos žmonės“, – į žiūrovus kreipiasi naujasis „kandidatas į prezidentus“, mėgindamas pakartoti dabartinės šalies vadovės Dalios Grybauskaitės kalbėjimo manierą. Kalbos pradžioje jis tikino ne tik galintis, bet ir norintis tapti prezidentu.

Kalbėdamas parodijuoja ir kandidatą į prezidentus Zigmantą Balčytį: tikina praėjusią savaitę nešęs savo gyvenimo aprašymą į vietinę lentpjūvę (savo politinėje reklamoje Z.Balčytis vaizduoja dalinantis savo gyvenimo aprašymus šalies gyventojams).

„Laikas sukurti daugiau darbo vietų Lietuvoje. Aš turiu daug idėjų ir visi kaimynai jomis žavisi“, – žvelgdamas į žiūrovą sako Staska, primindamas dažniausiai kartojamas Darbo partijos atstovų frazes.

Staska vardija savo interesus: jam rūpi gamta, ekologija. Savo vertybes jis tikina galintis perkelti „į visus Lietuvos kiemus“, lietuvius ragina siekti „geresnio maisto“.

Pro Staskos akis nepraslysta ir „Drąsos kelio“ partija. „Savo medžioklinio šautuvo dėka teisingumo nepasigendu. Aš pats jį vykdau. Esu už tai, kad mano teisingumas būtų vykdomas visada ir visur“, – Drąsiaus Kedžio istoriją primena jis.

Su žiūrovais „kandidatas į prezidentus“ neatsisveikina: žada savo politinės reklamos tęsinį. Aktorių A.Žiūrauską gerbėjai pažįsta ne tik iš filmo „Redirected / Už Lietuvą!“, bet ir televizijos serialo „Moterys meluoja geriau“ ir roko operos „Romeo ir Džiuljeta“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?