Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Stilistė Agnė Jagelavičiūtė ir jos mama Nijolė Jagelavičienė tapo „Grožio infekcijos“ modeliais

Kaip ir kasmet „Mados infekcijos“ užkulisių meistrų komanda leido iš arti pamatyti, kaip vyksta darbas užkulisiuose festivalio metu, ir pademonstravo, kaip ruošiasi didžiausiam pavasario mados renginiui.
Agnė Jagelavičiūtė ir jos mama Nijole Jagelavičienė
Agnė Jagelavičiūtė ir jos mama Nijole Jagelavičienė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Šeštadienį prekybos centre „Panorama“ buvo surengta „Grožio infekcija“ ir meistrų komandos modeliais tapo stilistė Agnė Jagelavičiūtė ir jos mama Nijolė Jagelavičienė.

„Jaučiuosi labai gerai. Labai patiko padarytas makiažas, kuris gali būti ir dienai, ir vakarui. Taip pasidažiusi sudalyvausiu vakare vyksiančiame mados renginyje (šiandien dizainerė Agnė Kuzmickaitė pristatys ruduo/žiema 2013-2014 kolekciją – red. pastaba)“, – pasakojo Agnė.

Prieš sėdant į visažisto kėdę, Nijolė pasakojo, kad dažytis pradėjo būdama 17-kos. „Visą gyvenimą dažausi kiekvieną dieną, bet saikingai. Man tai natūralus dalykas kaip valytis dantis. Tai pudros užsidedu, tai tušo ar lūpdažio“, – Žmonės.lt pasakojo Agnės Jagelavičiūtės mama.

Moteris prisipažino, kad nesivaiko madų, tačiau visada yra susipažinusi su naujomis tendencijomis. Jau ne vienerius metus Nijolė yra ištikima amerikietiškai kosmetikai, kuri puikiai tinka jos odai. „Tūkstančiais neleidžiu, bet teko kelis šimtus piniginę patuštinti“, – apie brangiausią savo grožio priemonę kalbėjo N.Jagelavičienė.

Nijolė taip pat prisiminė, kad Agnė, būdama maža, visada jautė silpnybę lūpdažiams ir mamos aukštakulniams. „Turbūt nei viena mama neturėjo dukros, kuri nepraėjo pro jos kosmetinę, neišbarstė šešėlių, neišpiešė sienų ar panašiai. Bandžiau taktiškai paaiškinti, kad negalima“, – juokėsi Agnės mama.

Nijole Jagelavičienė
Nijole Jagelavičienė

Renginio metu tris skirtingus, specialiai „Mados infekcijai“ skirtus makiažus pagal naujausias pavasario tendencijas sukūrė ir pristatė ne kartą festivalyje dalyvavusi ir modelių įvaizdį kūrusi „Maybelline New York“ atstovė Laura Kreivytė.

„Kažkokių tendencijų pavasariui negaliu išskirti, nes viskas yra gražu, kas yra su saiku. Visada patariu, kad nereikia persistengti ir padauginti kosmetikos. Yra daug moterų, kurių veido bruožai, akių spalva skiriasi, todėl ne viskas tinka visoms. Klaidos priverčia kiekvieną moterį atrodyti vyresnę“, – teigė L.Kreivytė.

Laura taip pat išskyrė klaidas, kurias daro jaunos merginos: „Jos paprasčiausiai persistengia, pasirenka netinkamą pudrą ar pagrindą, maskuoja spuogelius netinkamomis spalvomis ar produktu. Aišku, nereikia pamiršti ir per daug tušo, kuris atrodo itin neskaniai“.

„Vyresnės moterys labiau akcentuoja viršutinį voką, apsiveda pieštuku akis, naudoja daug  tušo ir lūpas dažo perlamutrinėmis spalvomis. Visa tai – labai sendina“, – Žmonės.lt pasakojo L.Kreivytė.

Susirinkusiems profesionalūs meistrai taip pat pristatė naujausių pavasario šukuosenų tendencijas, o tarptautinės kosmetikos kompanijos ir jų grožio konsultantai nemokamai supažindino „Grožio infekcijos“ lankytojus su grožio naujienomis šį pavasarį.

Taip pat visų smalsuolių, besidominčių mada ir grožiu, laukė ir vertingos dovanos – grožio ir kosmetikos priemonės, festivalio marškinėliai, kvietimai į „Mados infekciją“. Pageidaujantieji galėjo ne tik nemokamai pasikonsultuoti, bet ir pasigražinti.

„Grožio infekcija“ – paskutinis „Mados infekcijos“ renginys prieš festivalį, kuris savo gerbėjų Šiuolaikinio meno centre Vilniuje laukia kovo 22-23 dienomis. Per dvi jau penkioliktojo, jubiliejinio, festivalio dienas iš viso bus parodyta 15 kolekcijų, o kartu su lietuviais savo kūrybą pristatys ir dizaineriai iš Vokietijos, Danijos bei Rusijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos