Stilistė Viktorija Šaulytė – apie socialiniuose tinkluose norinčiųjų išgarsėti daromas klaidas

„Norint būti matomam socialiniuose tinkluose, formuoti apie save ir kitus nuomonę bei gal netgi iš to uždirbti neužtenka tik fotografuotis visur, kur tik eini. Šioje srityje yra daugybė paslapčių, kurias būtina išmanyti!“, – patikino stilistė, tinklaraštininkė ir influencerė Viktorija Šaulytė.
Viktorija Šaulytė
Viktorija Šaulytė / 15min montažas

Būtent jai patikėta spalio 29 d. Kaune, restorane „Optimistai“ pasidalinti šio vis labiau žmones užvaldančio virtualaus pasaulio niuansais su juo besidominčiais viešame renginyje „Influencerių galia ir ginklai“.

V.Šaulytė patikino – kurdama tinklaraštį ar dalindamasi mintimis instagrame ji niekada negalvojo apie atlygį.

„Ir niekada nerašau tomis temomis, kurios man nėra artimos. Tad, apie maistą turbūt ilgai niekas iš manęs nieko negirdės, nes valgau nereguliariai ir tai, kas tuo metu po ranka. Bet apie odos problemas, kurios mane vargina ne vienerius metus, mielai atvirauju“, – pasakojo pašnekovė.

Misevič Photo nuotr./Viktorija Šaulytė
Misevič Photo nuotr./Viktorija Šaulytė

Ji yra išmėginusi daug veido priežiūros priemonių ir noriai dalinasi savo patirtimi. V.Šaulytė, keldama nuotraukas į socialinius tinklus, netgi nesinaudoja jokiomis ypatingomis jų koregavimo programomis, nes „nudailintas“ veidas būtų ir savęs, ir kitų apgaudinėjimas.

„Tvirtinama, kad yra „nustatytos“ valandos, kada patartina kelti postus, kiek kartų per dieną, kaip reikia stebėti skaitomumą ir taip toliau. Bet aš šias taisykles aplaužau. O jei dar rimčiau – tai tiesiog vadovaujuosi savo jausmu. Juk mes patys sprendžiame, kada eisime ar kokiu metu susitiksime draugais. Taip ir su socialiniais tinklais – čia vyrauja mano gyvenimo ritmas“, – paaiškino stilistė.

Netiesa ir per daug padrikos informacijos, pateiktos viešoje erdvėje, pasak V.Šaulytės, yra itin grubios bei gana dažnos norinčiųjų papildyti nuomonių formuotojų gretas klaidos.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Viktorija Šaulytė
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Viktorija Šaulytė

„Dar manau yra neteisinga, kai žmogus visose srityse viską žino ir stengiasi išsakyti savo nuomonę visais klausimais, kurie tik sukelia skandalą bei sulaukia dėmesio žiniasklaidoje. Man tai atrodo vienadienis ir pigus būdas save populiarinti“, – sakė V.Šaulytė.

Jos įsitikinimu, socialinėje erdvėje žmonės ieško patarimų ir rekomendacijų. Kompetetingais arba nuoširdžiais pažįstamais, V.Šaulytės teigimu, visuomenė visada pasitikėjo, tik, neegzistavus dabartinėms komunikacijos galimybėms, patarimais būdavo dalinamasi labai nedideliame būryje.

„Bet socialiniuose tinkluose galioja tos pačios taisyklės kaip ir tikrame gyvenime – jei meluosi, tai paaiškės ir klaidą ištaisyti bus sunku“, – perspėjo V.Šaulytė.

„Nerijus&Gintarė photography“ nuotr./Viktorija Šaulytė
„Nerijus&Gintarė photography“ nuotr./Viktorija Šaulytė

Ji patikino – retai mėgstami ir dirbtinai savo kasdienybę režisuojantys influenceriai. Stilistė šypsosi – kiek nesuprantamai atrodo į sporto klubą su makiažu ir šukuosena atėjusi mergina.

„Jeigu ji nelieja prakaito sporto salėje, kodėl tuomet reikėtų pasitikėti jos rekomendacijomis lankyti vieną ar kitą treniruočių erdvę?“, – pastebėjo V.Šaulytė.

Pašnekovė neslėpė – sekėjų skaičius socialiniuose tinkluose taip pat mažai ką reiškia. Auditorija gali būti ir nedidelė, bet jei ji aktyvi, tuomet rezultatas bus pasiektas.

Tinklaraščio rašytoja patarė – skaitytojams patinka ne tik sėkmės, bet realaus gyvenimo istorijos. Tarkim, jei rašančiajam apie maisto gamybą nepasisekė iškepti blynų ar išvirti sultinio, to reikėtų ir neslėpti.

Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Viktorija Šaulytė
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Viktorija Šaulytė

„Juk žmonės gali pasimokyti iš klaidų ir jų nebekartoti! Būti nuomonės formuotojų reikia mokėti. Karta keičiasi, todėl kinta ir tai, kas madinga. Influenceriai – gana naujas reiškinys, turintis savų paslapčių. Apie jas ir apie dar daugiau dalykų kalbėsiu renginyje Kaune“, – patikino V.Šaulytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis