Sumažinus biudžetus, nukentės laidų kokybė

Prasidėjus naujiems metams, pokyčiai neaplenkė ir televizijos programų. Beveik visose televizijose atsisakyta kai kurių autorinių laidų bei projektų.
Televizoriai
Televizoriai / Photos.com nuotr.

„Atsižvelgdama į sunkią ekonominę situaciją, LRT ieško būdų, kaip sumažinti išlaidas. Tuo pačiu siekiama, kad nenukentėtų žiūrovų poreikiai ir programa“, – sakė LRT generalinis direktorius Audrius Siaurusevičius.

LTV eteryje nebeliko laidų „Tėvai ir vaikai“, „Požiūris“, „Emigrantai“. Per LTV2 nebebus rodomos laidos „Gimnazistai“, „Žodžių kišenė“, „Laiko portretai“. „Kultūros naujienos“ perkeliamos į laidą „Kultūra“.

LNK eteryje nebeliko realybės šou „Trečias nereikalingas“, kurį vedė dainininkė Mia. Šį projektą keičia nauja humoro laida „Laba diena“.

Per TV3 neberodomi „TV detektyvai“ bei vienų garsiausių Lietuvos magų Dianos ir Arvydo Gaičiūnų šou „DiArchy kodas“.

Pasibaigus vos pusmetį trukusiam serialui „Broliai“, per TV3 pradedamas rodyti naujas lietuviškas serialas „Nemylimi“. Šeštadieniais TV3 žiūrovai galės stebėti linksmą šou visai šeimai „Nerealieji. Lietuvos šeimų lyga“.

15min.lt kalbinti prodiuseriai sakė, kad ekonominė krizė palietė ir televizijos laidų kūrėjus. Jie neslėpė, kad apkarpius biudžetus iš dalies nukentės laidų kokybė, mažės kūrėjų honorarai.

Nukentės laidų kokybė

Pasak prodiuserio Sauliaus Basijoko, sunku konkrečiai pasakyti, kaip sunkmetis paveiks televizijos laidų kūrimą. Jei programų biudžetai bus apkarpyti, tikėtina, jog mažės laidų, galbūt nukentės jų kokybė, bet ne tiek, kad rėžtų akį. Galbūt bus taupoma dekoracijų, kūrybinės komandos sąskaita.

S.Basijoko manymu, dabar prodiuseriai turės ypač stengtis, kad jų produkcija išsilaikytų programų tinkleliuose.

„Bet kokiu atveju, kokias laidas transliuoti, sprendžia TV kanalo vadovybė. Verslo prasme per krizę kartais visai naudinga investuoti. Kaip bus toliau – parodys laikas. Mano nuomone, bent jau dabar krizės pasekmės nejaučiamos“, – kalbėjo S.Basijokas.

Biudžetai sumažėjo apie 30 proc.

Prodiuseris Laurynas Šeškus neslėpė, kad krizę, kaip ir visa rinka, jau spėjo pajusti.

„Su visomis televizijomis vyko naujos derybos, po jų teko visiems susiveržti diržus“, – kalbėjo prodiuseris.

L.Šeškus nedetalizavo, kiek sumažėjo laidų biudžetai, tačiau užsiminė, kad išlaidos sumenko apie 20–30 proc. Taupymo sumetimais bus mažiau investuojama į techniką, dekoracijas, mažės kūrybinių darbuotojų honorarai.

„Tai nereiškia, kad nebus naujų projektų. Jų bus, tik galbūt teks nukelti brangesnių projektų įgyvendinimą, – sakė L.Šeškus. – Krizė ateina ir praeina. Priimame visa tai kaip išbandymą komandai. Šiuo metu reikia dirbti taip pat gerai, kad pasibaigus krizei būtume dar geresni.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų