Tarp Eglijos Vaitkevičės-Fergie ir Kristinos Kaikarienės įsižiebė burleskos karas

LNK „Kažkas atsitiko“ laidoje – konfliktas tarp burleskos Lietuvoje pradininkės Eglijos Vaitkevičės-Fergie ir naujos merginų grupės „Tichijos“. „Tichijos“ taip pat šoka burleską. Vos keletą kartų scenoje pasirodžiusios „Tichijos“ kaipmat apsiskelbė, jog tarp burleską šokančių merginų joms nėra konkurenčių.
Eglija Vaitkevičė
Eglija Vaitkevičė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Burleskos Lietuvoje pradininkę Egliją labiausiai papiktino tai, kad ji nesulaukė kvietimo į pirmąjį naujosios šokėjų grupės pasirodymą. Toks elgesys, anot Eglijos, prieštarauja burleskos šokėjų etiketui.

„Pasaulio burleskos bendruomenė yra labai susivienijusi, nekaišioja pagalių į ratus, o, atvirkščiai, palaiko vieni kitus, ir dalyvauja vieni kitų pasirodymuose“, – sakė E.Vaitkevičė.

Naujosios burleskos grupės įkūrėja – renginių organizatorė Kristina Kaikarienė.

Kristina Kaikarienė
Kristina Kaikarienė

„Šios merginos neturi nieko bendro su Eglija Vaitkeviče. Savo pasirodyme merginos pristatys tikrąją burleską, o ne tai, kaip ją įsivaizduoja Eglija“, – sakė K. Kaikarienė.

Kristinos  pareiškimą išgirdusi Eglija, nusprendė nenusileisti. Į savo kritikę ji kreipiasi tiesiogiai.

„Gerbiama Kristina Kaikariene, vietoj to, kad mane kritikuotumėt ir menkintumėt mano įdirbį, drąsą ir talentą, galėtumėte geriau pakviesti mane į pasirodymus ir bendradarbiauti“, – sakė burleskos pradininkė Eglija.

Ar užteks vietos Lietuvos scenoje burleską solo šokančiai Eglijai ir jos konkurentėms? Eglija mano, kad taip.  Ji – ne provincialė, kuri konkurentams kaišioja į ratus pagalius.

Burleskos karai – šį pirmadienio vakarą, 20.30 val. per LNK. laidoje „Kažkas atsitiko“ su Irūna  Puzaraite ir Marium Jampolskiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis