Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Telekomunikacijų operatoriai atsisako mokesčių ir visą aukojamą sumą skirs Išsipildymo akcijai

Visi prisidedantys prie TV3 televizijos ir SEB banko inicijuojamos Išsipildymo akcijos tiesia ne tik pagalbos ranką vaikams šiandien, bet ir kuria naują, šviesesnę ateitį tiems, kuriems neužtenka artimųjų šilumos ir paramos.
„Išsipildymo akcijos“ logotipas
2009-ųjų Išsipildymo akcijos logotipas / TV3 nuotr.

Kaip ir pernai, taip ir atėjus sudėtingiems ekonominiams pokyčiams, telekomunikacijų paslaugų operatoriai solidarizuojasi su sudėtingus išgyvenimus patiriančiais mažaisiais paramos projekto dalyviais ir tikisi, kad jų pasiaukojimas padės jiems pasitikti šviesesnę ateitį. Nors šiemet kaip niekad kiekvienas uždirbtas pinigas yra kruopščiai planuojamas, didžiosios bendrovės atsisako skambučio administravimo mokesčio, kad visi žmonių aukojami pinigai pasiektų vaikų globos namų auklėtinius.

„Tele2“ bendrovė džiaugiasi mobiliojo ryšio vartotojų noru aukoti akcijai ir tikisi, kad jų indėlis padės kuo didesniam mažųjų projekto dalyvių skaičiui.

„Džiaugiamės prisidėdami prie Išsipildymo akcijos. „Tele2” šiandien yra populiariausias operatorius Lietuvoje, todėl suteikdami galimybę savo klientams paaukoti, padėsime surinkti gerokai daugiau lėšų akcijos globojamiems vaikų namams. Maža to, visą surinktą administravimo mokestį, kuris, mūsų skaičiavimais, sieks per 100 000 litų, taip pat paaukosime Išsipildymo akcijai, – sako „Tele2” rinkodaros direktorius Mindaugas Savickas.

„Ši akcija yra svarbi įmonei ir joje dirbantiems žmonėms, todėl mes esame ištikimi dalyviai. Mes džiaugiamės, kad mūsų klientai, kurie gali ir nori aukoti Išsipildymo akcijai, nėra abejingi. Tikimės, kad mūsų visų indėlis padės tiems, kuriems labiausiai reikia paramos“, – sako „Bitės“ atstovė ryšiams su visuomene Raminta Rimkienė.

Tradicijas tęsia ir akciją nuo pirmųjų dienų lydi UAB „Mediafon“. „Mediafon“ su TV3 sieja ilgametė draugystė, todėl prieš septynerius metus organizuota pirmoji Išsipildymo akcija sulaukė didelio mūsų palaikymo, nes tai buvo bene pirmasis tokio pobūdžio projektas Lietuvoje, kuriuo buvo siekiama atkreipti mūsų visų dėmesį į likimo nuskriaustus vaikus. Džiugu, kad šis projektas ne tik išliko, bet ir taip stipriai išsiplėtė. Uždaroji akcinė bendrovė „Mediafon“, administruodama šią akciją bei aptarnaudama skambučius, dės visas pastangas, kad ši graži tradicija gyvuotų kuo ilgiau“, – sako UAB „Mediafon“ atstovai.

Bendrovės „Omnitel“ atstovai taip pat atsisakė mokesčių ir skuba pasidžiaugti gražia tradicija bei Išsipildymo akcijos įgyvendinamais tikslais.

„Išsipildymo akcija yra daugiau nei parama vaikams iš globos namų. Tai iniciatyva, kuri skatina žmones būti neabejingus aplinkiniams ir augina atsakingą visuomenę. „Omnitel“  dalyvavimas šioje akcijoje reiškia realizuotą galimybę prisidėti prie visuomenės gerinimo, savitarpio supratimo ir bendruomeninio jausmo stirpinimo. Mums rūpi, kokia bus Lietuvos ateitis, todėl džiaugiamės galėdami suteikti galimybę mūsų klientams prisidėti prie šios akcijos, o kartu ir – geresnės aplinkos kūrimo“, –  sako „Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis.

Akcinė bendrovė TEO taip pat prisideda prie Išsipildymo akcijos ir linki vaikams šviesesnio bei gražesnio rytojaus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos