Žurnalo kūrėjai sako, kad dėl numerio temos buvo lengva apsispręsti – ją padiktavo Lietuvos valstybingumo šimtmetis.
„Kiekvienas numeris turi raktinį žodį. Šįkart kiekvienoje rubrikoje – mados, grožio, interjero, kelionių ir vaikų – atsispindi žodis Tėvynė. Pažiūrėjome į lietuviškumą plačiai, atsispirdami į praeitį, bet daugiau dėmesio skirdami moderniai ir kuriančiai Lietuvai, tokiai, kokia ji yra šiandien“, – sakė leidinio vyr. redaktorė Agnė Jagelavičiūtė.
Jai antrino ir žurnalo leidėjas Alfas Ivanauskas: „Nepriklausomybės aktą prieš 100 metų pasirašė vyrai, tačiau dabar mes iš tiesų matome, kad pasaulį valdo moterys.“
Į naujo numerio „AŠ Ikona“ pristatymą atvyko dizaineris Robertas Kalinkinas, prodiuseris Audrius Giržadas, vestuvių planuotoja Laura Vagonė, socialiai atsakingų verslo projektų vadovė Rima Olberkytė-Stankus su vyru, dizaineris Egidijus Rainys, taip pat žurnalo kūrėjai: verslininkė Agnė Grigaliūnienė, rinkodaros specialistė Justė Pinkevičienė, fotografas Lukas Gricius, keliautojas, verslininkas Rimvydas Širvinskas-Makalius ir dar kelios dešimtys savo sričių profesionalų.