Tikroji realybės šou „Baras“ nugalėtojos S.Semenikės istorija: „Teko ir kitų paliktą picą valgyti“

Prieš daugiau nei dešimtmetį viename pirmųjų, tuo metu itin populiariame realybės šou „Baras“ išgarsėjusi Skaistė Semenikė šiandien gyvena visiškai kitaip nei tada, kai tapo viena populiariausių šalies merginų. Po pergalės kultiniame šou jauną moterį netikėtai užklupęs populiarumas atnešė ir neigiamų pasekmių – žvaigždžių ligą, pasimetimą ir nežinią. 
Skaistė Semenikė
Skaistė Semenikė / Laidos „Raudonas kilimas“ stopkadras

TV3 gyvenimo būdo laidos „Raudonas kilimas“ žiūrovams ji sutiko atvirai papasakoti apie patirtus likimo išbandymus, populiarumo kainą, pramogų pasaulio spindesį ir skurdą bei po devyniais užraktais saugomą meilę vyrui verslininkui Viktorui Semenikui.

Laidoje Skaistė atvirai papasakojo tikrąją savo istoriją, kurioje – toli gražu ne viskas rožėmis klota.

„Tik baigusi mokyklą išvykau padirbėti į Ispaniją. Visko yra buvę – esu net plaudama indus valgiusi iš lėkštės picą, kurios žmonės paliko nesuvalgę... Neturėjau pinigų, norėjau valgyti, ką man reikėjo daryt? Aš ne iš tų žmonių, kur skambinčiau tėvams ir prašyčiau pinigų. Aš maniau, kad man reikia pačiai prasisukt“, – laidoje savo pasakojimą pradėjo Skaistė.

Laidos „Raudonas kilimas“ stopkadras/Skaistė Semenikė
Laidos „Raudonas kilimas“ stopkadras/Skaistė Semenikė

Kuomet grįžo į Lietuvą žinoma moteris ryžosi vienai didžiausių savo gyvenimo avantiūrų ir, paskatinta artimųjų, tapo realybės šou dalyve, vėliau – ir jo nugalėtoja.

„Vienu metu tikrai buvau viena populiariausių merginų Lietuvoj, o tai jaunam, kvailam žmogų pliusų neprideda. Jeigu esi truputėlį silpnesnis, gali lengvai nuklysti. Taip, aš sirgau ta žvaigždžių liga. Jos atsikratyti padėjo mama“ , – pasakojo žinoma moteris.

O kaip gyvenimas klostėsi po projekto? „Iš pradžių aš labai gailėjausi, kad nuėjau į tą realybės šou, po jo buvo labai sunku. Daug kam atrodė, kad dėl konteksto, kuriame buvau – televizija, realybės šou, baras ir panašiai – esu nerimta, tad nuolat turėjau įrodinėti, kad yra priešingai“, – senus laikus prisiminė Skaistė.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Skaistė Semenikė
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Skaistė Semenikė

Po realybės šou moteris ilgai savęs ieškojo. Ilgiausiai trukęs profesinis etapas – darbas banke, tačiau jis moteriai neteikė jokio džiaugsmo. Paskatinta mylimo vyro ji ėmėsi tapybos. Vienas pirmųjų viešai pripažinti darbų – kartu su dizainere Diana Vapsve sukurti džemperiai su Skaistės tapytais darbais.

„Po to projekto irgi buvo sunku, nes tai buvo drabužių paroda – džemperius tai išpirko, o paveikslai liko... Tuomet atsisėdau vieną dieną ir liepiau sau galvoti kažką. Parašiau laišką į vieną virtualią galeriją, bet jie pasakė, kad aš esu neperspektyvi, kad mano paveikslų niekas nepirks.

Nuo to karto aš sau pasakiau, kad aš nei vieno žmogaus nebeklausiu nuomonės. Man nesvarbu – kitam gražu, ar negražu. Aš žinau, kad man gražu, ir jeigu aš tą darbą myliu, jį pamils ir kiti“, – apie nelengvą kelio pradžią tapyboje atviravo Skaistė, kurios paveikslai šiandien populiarūs ne tik šalyje, bet ir gerokai už jos ribų.

„We will grill“ dienos nuotr./Skaistė Semenikė su vyru Viktoru Semeniku
„We will grill“ dienos nuotr./Skaistė Semenikė su vyru Viktoru Semeniku

Tačiau kiekviename gyvenimo išbandyme Skaistė turi stiprų ramstį – mylimą vyrą, itin retai viešumoje matomą verslininką Viktorą Semeniką. Kai jiedu susipažino, Skaistei buvo daugiau nei 30 metų, tad kalbėdama apie asmeninę laimę žavingoji tapytoja ragina ir kitas moteris savęs nenurašinėti anksčiau laiko – gyvenime viskas ateina savu laiku.

„Mūsų draugystė yra paremta tikrumu. Mes neturim paslapčių, man nereikia stengtis jam įtikti, o jam nereikia stengtis įtikti man. Mes esame savimi ir tai yra svarbiausia“, – auksinę tvirtų santykių taisyklę TV3 laidoje „Raudonas kilimas“ atskleidė Skaistė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis