„Įvairiuose šaltiniuose skelbiama, kad visame pasaulyje karališkųjų vestuvių renginį stebėjo apie 2 milijardai žmonių. Mūsų tyrimai rodo, kad, nepaisant to, jog ceremonija vyko paprastą savaitės dieną darbo valandomis, ją pažiūrėti laiko rado pakankamai didelė mūsų šalies gyventojų dalis“, – teigė tyrimų bendrovės „TNS LT“ direktorius Gytis Juodpusis.
Visas karališkųjų vestuvių proga transliuotas programas – tiesioginę transliaciją bei jos kartojimus, specialias laidas, dokumentiką ir vaidybinį filmą apie princą Williamą ir Kate Middleton – bent trumpam buvo įsijungę net 44,2 proc. arba 1,4 mln. Lietuvos gyventojų.
Tiesioginės transliacijos kulminacija – jungtuvių ceremonija, vykusi Vestminsterio abatijoje – prie televizijos ekranų sutraukė 408 tūkst. arba 12,8 proc. Lietuvos, 216 tūkst. arba 10,3 proc. Latvijos ir 172 tūkst. arba 13,5 proc. Estijos gyventojų.
„TNS LT“ kontroliuoja tarptautinė tyrimų kompanija „TNS Global“, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose.