„Top to Bottom“ įkūrėja Gabrielė Gineikaitė – apie sunkų etapą ir gyvenimo pamokas: „Buvo klaidų“

Drabužių dizainerė, prekės ženklo „Top to Bottom“ įkūrėja Gabrielė Gineikaitė-Miliauskienė apie verslą pradėjo galvoji iškart pabaigusi mokyklą. Šiandien ji jau dešimtmetį sėkmingai sukasi mados industrijoje ir savo klientes kaskart lepina išskirtinėmis rankų darbo suknelėmis. Visgi, prisimindama veiklos kelią, moteris atvira – klaidų neišvengta, o išgyventą perdegimą vadina neišvengiamu periodu, anksčiau ar vėliau aplankančiu kiekvieną kūrėją.

„Lietuvos ryto“ televizijos laida „Gyvenimas versle“ pakvietė susipažinti drabužiu dizainere, prekės ženklo „Top to Bottom“ įkūrėja Gabriele Gineikaite-Miliauskiene. Išskirtines sukneles lietuvaitėms pasiūliusi verslininkė tikino, kad be duobių jos kelias neapsiėjo, o juodžiausiu periodu vadinamas perdegimas – į kiekvieno kūrėjo gyvenimą pasibeldžianti patirtis, kuri neaplenkė ir jos.

Tomo Petrovskio nuotr./Gabrielė Gineikaitė-Miliauskienė ir Milita Daikerytė
Tomo Petrovskio nuotr./Gabrielė Gineikaitė-Miliauskienė ir Milita Daikerytė

„Po mokyklos ieškojau kur save realizuoti tuomet mada pasirodė labai moteriškas, mergaitiškas, švelnus, gražus verslas, kuriuo būtų galima apsiimti. Sumanymas buvo kuo gražiau aprengti kuo daugiau moterų, o mūsų parašu tapusi multi-suknelė iki dabar kiekvieną vasarą muša visus pardavimų rekordus“, – laidoje pasakos verslininkė.

Tomo Petrovskio nuotr./Gabrielė Gineikaitė-Miliauskienė
Tomo Petrovskio nuotr./Gabrielė Gineikaitė-Miliauskienė

Nors iš šono pasižiūrėjus gali atrodyti, kad Gabrielės sėkmingo verslo paslaptis – atsirasti tinkamoje vietoje tinkamu laiku, tačiau pati verslininkė neslepia, jog iššūkių kelyje netrūko. Jų netrūksta ir šiandien, nes kiekvieną dieną pasitaiko nesklandumų, prie kurių tenka prisitaikyti, mat kažko pakeisti, kartais yra tiesiog neįmanoma.

„Kasdienis iššūkis, jog reikia sau įtikinti ir save pripratinti prie minties, kad nebūtinai viskas nuo tavęs priklauso. Mados versle yra daug sudedamųjų dalių: audinių tiekėjai, konstruktoriai, siuvėjai, fotografai, ta pati tavo komanda, elektroninė, fizinė prekyba, daug aspektų ir žmogiškojo faktoriaus, kuris turi tendenciją kažkur suklysti. Reikia sau atleisti ir savęs nepeikti, jeigu kažkur kažkas nepavyksta“, – pasakojo laidos herojė.

Tomo Petrovskio nuotr./Gabrielė Gineikaitė-Miliauskienė
Tomo Petrovskio nuotr./Gabrielė Gineikaitė-Miliauskienė

Nuo Gabrielės drabužių verslo įkūrimo pradžios prabėgo jau dešimtmetis, tačiau moteris atvirauja, jog jeigu galėtų atsukti laiką atgal, sau turėtų keletą patarimų, kuriuos būtų pati norėjusi žinoti anksčiau.

„Buvo klaidų, bet manau jų ir reikia, svarbiausia tik jų nekartoti ir priimti kaip pamokas. Ką dabar sau, pradedančiai verslą, pasakyčiau, tai atvira širdimi nepasitikėti žmonėmis, nes dažnai verslo kūrėjai galvoja, jog visi, dirbantys jam, yra tokie patys atsidavę, kaip ir jisai. Bet taip nėra, tau vienam tavo verslas yra kūdikis, kurį nori užauginti. Tu gali nemiegoti visą naktį ir dirbti, bet negali to paties prašyti kitų žmonių“, – teigė Gabrielė.

Tomo Petrovskio nuotr./Gabrielė Gineikaitė-Miliauskienė
Tomo Petrovskio nuotr./Gabrielė Gineikaitė-Miliauskienė

Tačiau didžiulis pasišventimas savam verslui ne tik dovanoja sėkmes, bet ir palieka nemalonius pėdsakus. Pasak Gabrielės, jai tai buvo patirtas perdegimo periodas, apie kurį ji visgi šneka noriai ir atvirai, teigdama, kad su tuo anksčiau ar vėliau susiduria kiekvienas kūrėjas ir tik žinant, kaip tai spręsti, įmanoma išlikti ir nepasiduoti.

„Perdegimas yra kiekvieno kūrybiško žmogaus etapas. Jis neapėjo ir manęs, tačiau kas tuo metu labai svarbu, tai klientų atgalinis ryšys, nes užtenka gražaus žodžio, jog mėnesiui į priekį užsikurtum judėti toliau. O antra, tai pasižiūrėti atgal ir paploti sau už viską, ką padarei“, – patarimu dalinosi Gabrielė.

„Gyvenimas versle“ – šeštadieniais, 17:30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis