Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Translytė moteris pirmą kartą Lietuvoje tapo prekės ženklo reklaminiu veidu

Pirmą kartą Lietuvoje naujo mados prekinio ženklo veidu tapo transseksualė lietuvė Zofija Palenta. Anot ženklo įkūrėjos, toks išskirtinis modelis buvo pasirinktas atstovauti NODESIGN aprangos derinius/kolekciją dėl savo drąsos būti savimi – nedėvint jokių kaukių rodyti tikrąjį save.
Translytė moteris pirmą kartą Lietuvoje tapo prekės ženklo reklaminiu veidu
Translytė moteris pirmą kartą Lietuvoje tapo prekės ženklo reklaminiu veidu / MIKITA nuotr.

„Kūryba yra mano aistra ir pašaukimas, tačiau ją pristatyti noriu drąsiai ir nestandartiškai, išsiskirti skoningu, nematytu marketingu“, – sako naujo prekės ženklo kūrėja Neringa Bagdonavičienė, specialiai šiai fotosesijai Zofijai pasiuvusi kontraversiškus derinius: juodą laisvalaikio kostiumą, kuris gali atrodyti įdomiai, stilingai ir prabangiai ne tik namuose, bet ir dėvint tam tikra specialia proga, taip pat paltą, kuris jau tapo dievinamas garsiausių Lietuvos mados pasaulio atstovų, ir dar daugelį kitų.

Nors ir transseksualei Zofijai Palentai fotosesija, skirta naujam prekiniam ženklui pristatyti, nebuvo pirma, tačiau labai svarbi kaip Lietuvos pilietei – pirmą kartą lietuviškam prekės ženklui atstovaujančio modelio nuotraukos bus matomos visoje gimtojoje šalyje.

Anksčiau, 2019-aisiais, transseksualus modelis Londone pristatinėjo apatinio trikotažo kolekciją, sukurtą translytėms moterimis, o po šio pristatymo išgarsėjo ir Jungtinėse Amerikos Valstijose – jos nuotraukos atsidūrė The New York Times puslapiuose.

Fotosesijos akimirkos – galerijoje:

Zofija sako, kad nors patirties su modelių darbu turėjo užsienyje, gavusi pasiūlymą dirbti su lietuvių komanda labai jaudinosi ir nepasitikėjo savimi, tačiau bendradarbiavimas su profesionalais, atstovaujant NODESIGN prekinį ženklą, jai buvo labai ypatingas.

„Buvau parskraidinta į Lietuvą, apgyvendinta Vilniaus centre esančiuose apartamentuose, o mano įvaizdžiu ir nuotraukomis rūpinosi žinomiausi savo srities Lietuvos meistrai. Pamačiau save visiškai kitokią – moterišką, fatališką, elegantišką“, – savo įspūdžiais dalinosi modelis.

Zofija pasakojo, kad profesionalių fotografų dueto MIKITA bei stilistų pagalba ji tik dar labiau mėgavosi savimi, fotoapatarų blykstėmis: „Neabejotinai, tai yra kiekvienos moters slapta svajonė.“

MIKITA nuotr. /Zofija Palenta tapo kolekcijos modeliu
MIKITA nuotr. /Zofija Palenta tapo kolekcijos modeliu

Patiems fotografams taip pat teko nemenkas iššūkis, nes užsakovės lūkesčiai siekė aukštus standartus, o pasirinktas netipiškas modelis pirma kėlė abejonių.

Tačiau buvo pasiektas išsikeltas tikslas – fotosesijoje pristatyta fatališka moteris, kuri spinduliuoja elegancija, persmelktą seksualumu ir pasitikėjimu savimi. Svarbiausia, modelis įamžintas taip, jog niekam nekils abejonių, kad jis kažkada buvęs vyras.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?