Trečiasis „Šok su manimi“ sezonas dedikuojamas meilei!

Populiariausias šokių projektas Lietuvoje „Šok su manimi“ rudenį TV3 eteryje pradės jau trečiąjį sezoną. Kodinis projekto naujojo sezono pavadinimas – „Meilė“!
Laidos akimirka
Laidos akimirka / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Dviejuose sezonuose ant „Šok su manimi“ parketo jau sukosi tokios Lietuvos garsenybės kaip Inga Valinskienė, Jolanta Uspaskich, Asta Valentaitė, Svetlana Pronina, Ramūnas Rudokas, Vaida Jasaitienė, Žilvinas Šilgalis, Eirida Daukšienė, Eglė Jackaitė, Vidas Blekaitis, Alvydas Duonėla, Gytis Ivanauskas, Gediminas Jaunius, Inga Krukauskienė, Šorena, Marius Kiltinavičius, Justinas Jankevičius, Aistė Paškevičiūtė, Ineta Stasiulytė, Aistis Mickevičius, Donatas Montvydas, Ona Kolobovaitė, Irma Jurgelevičiūtė, Tomas Kairys, Raimondas Rumšas, Ramūnas Matonis, Liudas Mikalauskas, Martynas Malakauskas ir kiti.

„Naujojo sezono projektas ir jo dalyviai pateiks didelių staigmenų – ne veltui rudeninį „Šok su manimi“ vadiname „meilės“ projektu, – šypsosi projekto vykdomoji prodiuserė Neringa Kavaliauskienė. – Pats projektas, dar iki jo starto TV3 eteryje, apaugs per visą Lietuvą nuvilnysiančiais renginiais – porų prisistatymais, sulėktuvėmis (flashmobais), šokiais po atviru dangumi, viešomis žvaigždžių ir jų šokių partnerių repeticijomis. Ir visa tai iš meilės šokiui ir gyvenimui!“

Jau skelbta, kad trečiajame „Šok su manimi“ sezone ant parketo pasirodys dainininkas Deivis Norvilas. Populiariausiame šokių projekte Lietuvoje jo porininke tapo profesionali šokėja Katerina Voropaj. Pernai kartu su Donatu Montvydu ji laimėjo šiame projekte.

„Šok su manimi“ projektą, kaip ir kasmet, šiemet ves nebeišskiriama eterio pora – TV3 žiūrovų mylimiausiais išrinkti vedėjai Jurgita Jurkutė ir Vytautas Šapranauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis