2021 08 29

TV projektuose gimusi meilė: psichologė sako – šias poras vienija bendri tikslai

Kartais meilė gimsta netikėčiausiose vietose. Tai puikiai įrodė įvairūs televizijų projektai, kurie per porą dešimtmečių tapo ne vienos dabar laimingai gyvenančios poros pažinties vieta. Kaip tokia meilė įsižiebia, kas paskatina į vienas kitą žvelgti nebe dalyvio, o įsimylėjusio žmogaus akimis?
Kristina Radžiukynaitė-KaYra ir Justas Girdvainis, Renata ir Deivis Norvilai, Milana Jašinskytė ir Mindaugas Rainys, Viktorija Šaulytė ir Julius Mocka
Kristina Radžiukynaitė-KaYra ir Justas Girdvainis, Renata ir Deivis Norvilai, Milana Jašinskytė ir Mindaugas Rainys, Viktorija Šaulytė ir Julius Mocka / LRT, TV3 ir 15min nuotr.

Kai norime pramogos, savaitgalio vakarais galime prisėsti prie televizoriaus ekrano, įsijungti mėgstamą projektą ir mėgautis ten pateikiamu turiniu. Galime išsirinkti ir savo mėgstamiausius dalyvius, kuriuos palaikysime iki pat šou pabaigos.

Tačiau mums besimėgaujant minėta pramoga, filmavimų metu, dalyviams drauge praleidžiant vis daugiau laiko, kartais užgimsta meilė. Nors ji iš pradžių nepastebima, visgi laikui bėgant kibirkštėlė tampa matoma ir žiūrovui. Per porą dešimtmečių mūsų šalies televizijose tokių kibirkštėlių buvo ne viena ir ne dvi, o kai kuriais atvejais jos netgi išaugo į santuoką ir mylimus vaikus.

Nemaža dalis šių porų apie savo santykius prisipažindavo tik projekto pabaigoje ar net praėjus ilgesniam laikui. Ne paslaptis ir tai, kad apie kai kurių porų santykius nežinojo net artimiausi bičiuliai.

15min nutarė pakalbinti televizijoje susipažinusias ir šeimas sukūrusias ryškiausias poras, kurios, nors į praeities projektus žvelgia kaip į likimo dovaną, apie kai kurias santykių detales anksčiau buvo linkusios nutylėti. Televizijoje pastebimą tendenciją, kai šou partneriai tampa partneriais ir gyvenime, pakomentavo ir porų psichologė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis