Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

TV3 oficialiai pristatė savo naują ženklą

Nuo rugsėjo 2-osios ryto TV3 žiūrovai gali mėgautis naujojo televizijos sezono „Mano TV3. Gera kartu!“ programa – laidų ir projektų premjeromis, naujais filmais, lietuviškais ir užsienio serialais. Šis sezonas televizijai ypatingas, nes naują kanalo etapą žymi ne tik eterio pokyčiai, bet ir atnaujintas TV3 ženklas.
TV3 logotipas
TV3 logotipas / TV3 nuotr.

Apie tai, kad naują rudens sezoną TV3 pasitiks su nauju logotipu portalas Žmonės.lt jau rašė rugpjūčio mėnesį.

„TV3 yra viena didžiausių Europoje tarptautinių žiniasklaidos kompanijų MTG grupės narė ir profesionaliausia televizijoje Lietuvoje. TV3 televizija Lietuvoje dirba jau virš 20 metų ir yra patikima bei stabiliai dirbanti ir auganti organizacija. Tuo pačiu metu ji yra ir labai dinamiška, besikeičianti ir tobulėjanti. Logotipo atnaujinimas iliustruoja mūsų darbo ir verslo srities evoliuciją. Sulig TV3 ženklo atnaujinimu mes norime pasakyti, kad esame pasiruošę priimti naujus iššūkius skaitmeninėje erdvėje ir tobulėsime toliau. Ir toliau siekiame būti visų auditorijų gyvenimo ir pramogų dalimi, tam pasitelkdami savo skirtingus kanalus ir naujoviškas skaitmenines priemones“, – teigia UAB „Tele-3“ generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.

Pasak UAB „Tele-3“ kūrybos direktoriaus Arvydo Rimo, naujojo TV3 logotipo spalvos simbolizuoja kanalo žvalumą, energiją, entuziazmą ir kūrybiškumą: „Tai ir šviesos bei brandos spalva. Geltona simbolizuoja ne tik gyvybingumą, optimizmą, džiaugsmą ir draugiškumą, bet ir yra „lietuviško aukso“ – gintaro spalva. Visus apkabinantis mūsų simbolis „Trejetas“ apjungia visu žiūrovus, nešdamas naujojo sezono žinią – „Mano TV3. Gera kartu!“ Šis naujas logotipas atspindi mūsų – TV3 asmenybę.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?