Ugnė Siparė: „Žmonės išgarsėja per 5 minutes, bet dažniausiai toje viršūnėje ir būna 5 minutes“

„Pilna merginų, kurios garsios savo krūtinės išmatavimais ir jei joms viskas su tuo yra gerai, tai puiku, pasirinkite kelią“, – paklaustas apie tai, ko reikia norint ne tik išgarsėti, sakė dizaineris, nuomonės formuotojas Robertas Kalinkinas.
Žurnalo „Žmonės“ 1000-ojo numerio paminėjimo svečiai
Žurnalo „Žmonės“ 1000-ojo numerio paminėjimo svečiai / Teodoro Biliūno ir Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Šį pirmadienio vakarą LNK gyvenimo būdo laidoje „Nuo... Iki...“ Robertas kalbėjo, kad norintys tapti garsiais, pirmiausia turėtų pasirinkti, kuo nori būti – vienadiene žvaigžde ar garsiu žmogumi, iš tiesų darančiu įtaką.

Praėjusią savaitę žurnalas „Žmonės“ išleido 1000-ąjį savo numerį, kurio proga buvo surengta ypatingos sukakties šventė. Ilgamečiai žurnalo herojai, tarp kurių žinomi verslininkai, dainininkai, televizijos žvaigždės, sportininkai, aktoriai ir nuomonės formuotojai susirinko į specialių renginį.

„Man labai baisu, kad yra tokių atvejų, kai žmonės išgarsėja per 5 minutes, bet dažniausiai toje viršūnėje ir būna 5 minutes, o tada atsiranda visokie baisūs padariniai, tokie kaip depresija, ir visa kita. Todėl man atrodo, kad geriau tiesiog daryti savo darbą gerai, o žinomumas ateis“, – teigė televizijos laidų vedėja Ugnė Siparė.

LNK nuotr./Ugnė Siparė
LNK nuotr./Ugnė Siparė

Tuo metu ilgametė TV laidų vedėja ir prodiuserė, 56-erių Edita Mildažytė sakys, kad norint tapti žvaigžde svarbiausi prigimtiniai dalykai. „Paspaudžiau „like“ ir šiuo metu yra, bet nėra plano, nėra žinojimo, kaip aš noriu nugyventi, ir nėra žinojimo, kokio gyvenimo norėčiau“, – teigė E.Mildažytė.

LNK nuotr./Edita Mildažytė
LNK nuotr./Edita Mildažytė

Dainininkas Vaidas Baumila jaunimui, trokštančiam žinomumo ir pripažinimo linkėjo daryti klaidas su aistra ir iš jų pasimokyti. „Linkiu ne tik daryti klaidas, bet ir iš tų klaidų mokytis. Ne iš kitų klaidų, nes iš kitų klaidų mes tikrai nepasimokom, bet iš savų...“, – sakė V.Baumila.

LNK nuotr./Vaidas Baumila
LNK nuotr./Vaidas Baumila

„Būti žinomam Lietuvoje nereiškia, kad esi labai turtingas, gyveni rūmuose, ir važinėji naujausiomis mašinom... Tai yra ne finansinė grąža...“, – sakė atlikėja Liepa.

O štai aukščiausiais pasaulio dvyniais tituluojami Kšyštofas ir Darjušas paklausti, ar specialiai daro ką nors, kad sulauktų didesnio dėmesio, juk rodos, baigę krepšininkų karjeras tapo dar žinomesni, kaip visada juokavo.

„Aš manau, kad esame garsūs dėl brolio“. „Ne, ne, manau, kad jokios paslapties čia nėra, paprasčiausiai viskas dėl to, kad mes dvyniai, ir nemokam kalbėti lietuviškai...“, – šmaikštaus Kšyštofas ir Darjušas Lavrinovičiai.

LNK nuotr./Brolių Lavrinovičiai
LNK nuotr./Brolių Lavrinovičiai

Kaip tapti žinoma, kaip išlaikyti visuomenės dėmesį ir ką daryti, kad apie ją rašytų, atvirai atskleidė komunikacijos specialistė, nuomonės formuotoja, 36-erių Dovilė Filmanavičiūtė.

„Pastaraisiais metais jaučiu, kad mes koncentruojamės į tai, ką kas pasakys, kažkodėl didesnį malonumą mums suteikia konfliktai, nei kažkokia ramybė ir tiesiog buvimas su savais bei savimi. Juk tada, kai suklumpi, lieka tik tie savi, tai matyti, kad daugiau investuoti reiktų ne į vienadienius „bling bling“, kurie iš tikrųjų nuo tavęs nusisuka, kai pasidarai ne toks naudingas ir ne toks madingas“, – sakė D.Filmanavičiūtė.

Kokį patarimą norintiems tapti žvaigžde duos garsūs Lietuvos žmonės? Kaip išlikti populiariu ir įdomiu dešimtmečiais? Dėl ko kai kurie jų iki šiol gailisi? Ir ko vardan žinomumo ant žurnalų viršelių nuolat pasirodančios garsenybės niekada nedarytų?

Gyvenimo būdo laida „Nuo... Iki...“ – jau šį pirmadienio vakarą, 20 val., tik per LNK.

VIDEO: Pirmasis „Žmonių“ tūkstantis: žvaigždžių sentimentai, istoriniai viršeliai ir beveik nepajudinamas žurnalo ritmas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis