Ukrainai skirtame aukcione garsaus futbolininko marškinėlius gavo Lietuvos atlikėjas

„Alternatyvaus futbolo klubo“ skelbtame aukcionų ture, skirtame Ukrainai ir jos žmonėms paremti, geradariai, įsigydami garsių pasaulio futbolininkų marškinėlius, bendrai paaukojo ne vieną tūkstantį eurų. Bene populiariausi kilnioje akcijoje buvo vienam geriausių dabartinės Ukrainos rinktinės futbolininkų Andrejui Jarmolenkai priklausę atributai.
Igoris Jarmolenka
Igoris Jarmolenka / Asmeninio albumo nuotr.

Vieni iš šio žaidėjo marškinėlių jau saugomi ir Lietuvos dainininko, įvairių televizijos muzikinių projektų dalyvio Igorio Jarmolenkos namuose.

„Ne vienas žmogus yra pasakojęs, kad, ieškodamas informacijos apie mano atliekamą muziką, internete aptikdavo ir daug straipsnių apie bendrapavardį futbolininką. Žinojau apie Andrejų, bet niekada nebuvau bendravęs“, – pasakoja I.Jarmolenka.

Dainininkas kol kas neturi informacijos, ar jį ir Andrejaus šeimą sieja giminystės ryšiai.

Pasimatyti su žinomu sportininku lietuvis vylėsi pernai vasarą, viešėdamas Ukrainoje. Tuomet, bendradarbiaudamas su ukrainiečiu prodiuseriu, I.Jarmolenka studijoje įrašė dainą „Moja dudka“. Lietuviška šios dainos versija mūsų šalies radijo stotyse pradėjo skambėti prieš metus.

„Daina – smagi ir kiek provokuojanti. Kadangi kūrinius atlieku ne viena kalba, nusprendžiau ją, su bičiulių ukrainiečių pagalba, įgarsinti ir ukrainietiškai. Bendro darbo rezultatas buvo įvertintas – dainą leido penkios vietinės radijo stotys“, – sako I.Jarmolenka.

„Moja dudka“ yra pirmoji, bet, pasak pašnekovo, ne paskutinė jo daina, skambanti ukrainietiškai.

„Muzikoje nuolat ieškau naujų sprendimų, krypčių, iššūkių. Man patinka eksperimentuoti. Vertinu tobulėjimą. Ir džiaugiuosi, kai galiu dalintis tuo, ką turiu“, – apie sprendimą paaukoti aukcione sakė I.Jarmolenka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis