Unikaliais projektais išgarsėjęs fotografas Tadas Černiauskas pristato naują darbą iš pliažo – „Comfort Zone“

Menininkas, fotografas ir architektas Tadas Černiauskas, išgarsėjęs netradiciniais savo projektais „Blow Job“ ir „Revealing The Truth“, kurie per keletą dienų pateko į tokius žiniasklaidos gigantus kaip „Yahoo“, „Daily Mail“, „Guardian Weekend“, „Reuters“, „Huffington Post“, pristato trečiąjį darbą pavadinimu „Comfort Zone“.
Fotografo Tado Černiausko projektas „Comfort Zone“
Fotografo Tado Černiausko projektas „Comfort Zone“ / Tado Černiausko nuotr./Žmonės.lt montažas

„Projektas gimė netikėtai – kaip ir visi kiti. Visuomet darau tai, kas man pačiam įdomu, ir šis kartas nebuvo išimtis. Leisdamas savaitgalį prie jūros pastebėjau, kad apie kiekvieną ten sutiktą žmogų galima papasakoti labai įdomių istorijų, užtenka vien tik pažvelgti į jį supančius daiktus. Tos istorijos yra gražios ir įdomios ne tik dėl to, kad tai susiję su nuotraukose užfiksuotais žmonėmis, bet jos kalba ir apie mūsų pačių įpročius bei pomėgius“, – apie naują idėją portalui Žmonės.lt pasakojo Tadas.

Nuotraukose užfiksuotų žmonių pozos, aplink juos esantys daiktai ir netgi maudymosi kostiumėlis ar trumpikės, anot autoriaus, išduoda apie žmogų labai daug, mat oficialioje aplinkoje būdami mes linkę suvienodėti, elgtis pagal nustatytas taisykles, būti kuklesni. Paplūdimys – vieta, anot autoriaus, suteikianti žmogui galimybę atsipalaiduoti, pamiršti normas, atrodyti natūraliau ir nekreipti dėmesio į aplinkinius.

Noriu parodyti, kokie įdomūs galime būti, jei tik neužsisklendžiame savyje.

„Projekto pavadinimas „Comfort Zone“ gimė ne šiaip – kasdieniame gyvenime esame gana susivaržę ir kuklūs, o atsidūrę tam tikroje aplinkoje vadovaujamės visiškai kitomis taisyklėmis. Ar taip nutinka, nes visi aplink mus esantys ima elgtis panašiai? Būtų smagu, jei realiame gyvenime, kaip ir paplūdimyje, mažiau suktume sau galvą dėl to, ką gali pagalvoti aplinkiniai, nes visi esame labai įdomūs ir skirtingi“, – įsitikinęs fotografas.

Autorius šiuo projektu ne tik norėjo atskleisti kiekvienos asmenybės unikalumą, bet ir pasidalinti akimirkomis, kuriose žmogus pavaizduotas besiilsintis, pamiršęs kasdienybę, skubėjimą: „Man asmeniškai šis projektas atspindi tą vidinę ramybę ir poilsį nuo kasdienių rūpesčių, kai pamirštama, kas aplink vyksta – lieka tik maloni saulės kaitra, smėlis ir atostogų snaudulys.“

Fotografas patikino, kad šio projekto tikslas labai paprastas ir žemiškas – parodyti, kad kiekvienas žmogus yra savaip įdomus ir išskirtinis. „Šiais darbais nenoriu nieko šokiruoti ar nustebinti – noriu parodyti, kokie įdomūs galime būti, jei tik neužsisklendžiame savyje.“

Didelio populiarumo sulaukęs fotografo projektas „Blow Job“:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis