V.Baumila prabilo apie sunkų laikotarpį: „Tai kirto per pasitikėjimą, ego ir norą ką nors daryti“

Atlikėjo bei muzikos kūrėjo Vaido Baumilos dainas šiandien moka kone visa šalis – ne veltui šiemet, pelnęs tris apdovanojimus, jis triumfavo ir M.A.M.A muzikos apdovanojimuose. Tačiau žinomas vyras neslepia – jo karjeroje tikrai buvo visko. Sunkiausiais momentais jam padėdavo ne tik stiprus noras ir toliau savo kelią tęsti, bet ir šeimos įskiepytos vertybės.
Vaido Baumilos koncertas „Apžavai“
Vaido Baumilos koncertas „Apžavai“ / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Apie visa tai, kas slypi jo širdyje, Vaidas prabilo laidoje „Pasaulis pagal moteris“.

Neseniai Kauno „Žalgirio“ arenoje įvykusiame V.Baumilos koncerte šėlo tūkstančiai jo gerbėjų, mokančių visus dainų žodžius. Tačiau pačiam atlikėjui ne ką mažiau svarbūs ir pasirodymai mažesnėse scenose, atokesniuose miesteliuose.

„Privalome aplankyti tuos žmones, kurie mūsų laukia, bet nebūtinai turi tiek finansinių išteklių ir galimybių apsilankyti didžiuosiuose miestuose vykstančiuose koncertuose“, – įsitikinęs Vaidas, kurio šį pavasarį ir vasarą laukia labai intensyvus koncertinis metas.

TV3 nuotr./Vaidas Baumila ir Kristina Rimienė
TV3 nuotr./Vaidas Baumila ir Kristina Rimienė

Sunkus laikotarpis atnešė svarbiausias pamokas

Šiandien Vaidui sekasi – jį ne veltui būtų galima pavadinti vienu iš populiariausių šalies dainininkų. Tačiau buvo metas, kai viskas klostėsi kiek kitaip. Kalbėdamas apie tai su laidos vedėja Kristina Rimiene, atlikėjas neslėpė – praeityje yra tekę atšaukti koncertus, nes tiesiog nebūdavo išpirktas pakankamas kiekis bilietų.

„Be abejo, kad tai kirto per pasitikėjimą, ego, norą ką nors toliau daryti ir siekti kažko toje plotmėje. Bet velniai nematė – tuo metu supratau, kad man svarbu dainuoti. Tas amatas man yra labai artimas. Tai man yra ne tik pragyvenimo šaltinis ar duonos riekė ant stalo, bet ir kasdienį malonumą teikiantis dalykas, gyvenimo šventė“, – atvirai sakė Vaidas, kurį laikinos nesėkmės tik užgrūdino ir paskatino dirbti toliau.

Tad nei mokslai užsienyje, nei karjeros pradžia miuzikluose nesuviliojo atlikėjo likti svetur. Meilė savo šaliai, tėvams, broliui bei tuo metu atsiradusiai simpatijai, grąžino jį į Lietuvą. Būtent čia jis atrado save iš naujo ir tuo papirko klausytojus.

„Tai – labai rizikingas darbas, nes esi nuolat vertinamas. Kartais gali užsidepresuoti, pagalvoti, kad tavęs nekenčia, nemyli, o vėliau ir pats savęs dėl to gali pradėti nemylėti. Svarbu savęs nepamesti – žinoti, iš kur atėjai, kas esi, kas tavo gimdyviai, kokios vertybės tau buvo skiepijamos...“ – apie tai, kas svarbiausia jam pačiam, kalbėjo Vaidas.

Įkvepiantis požiūris į tai, kaip prisivilioti sėkmę

Ėmęs daugiau orientuotis į kūrybą, o ne į tai, kaip pasivyti sėkmę ir tapti tokiu kaip kiti, atlikėjas rado savo sėkmės raktą. Vaidui padėjo ir tebepadeda meditacija bei maudynės lediniame vandenyje. Tai Vaidui ne tik leidžia atrasti gyvenimo džiaugsmą, bet ir padeda susitvarkyti su mintis.

Tačiau vien to negana. Vaidas laidos žiūrovams papasakojo ir apie psichoterapijos kursus bei problemas, kurias išspręsti buvo tiesiog būtina. Dainininko požiūris į nesėkmes įkvėptų ne vieną laidos žiūrovą – išsaugojęs tėvų įkvėptą požiūrį į gyvenimą, atlikėjas ir šiandien nebijo jokio darbo bei teigia nesantis pamišęs dėl pinigų.

Jis įsitikinęs, kad gyvenime reikia kuo mažiau tikėtis, nes nors viltys ir yra gražios, be sunkaus darbo bei didelio savo paties indėlio sėkmė savaime neateina. Laidos žiūrovai išgirdo ir apie garsiausių Vaido dainų atsiradimą, ar laisva jo širdis, ir kokį vaidmenį jo kelyje vaidina legendinė grupė „Hiperbolė“.

Norintys sužinoti, apie ką svajoja Vaidas, ką jis galvoja apie šeimos kūrimą ir ko kaskart baiminasi lipdamas į sceną, kviečiami nepraleisti šio sekmadienio laidos.

„Pasaulis pagal moteris“ – sekmadieniais, 10 val. per TV3!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis