Valerija Iljinaitė planuoja kreiptis į teismą dėl viešų Tomo Šimaičio įžeidinėjimų feisbuke

Po pirmadienį vakare smarkiai įsisiūbavusio kivirčo tarp dainininkės Valerijos Iljinaitės ir gyvenimo būdo „mokytojo“ Tomo Šimaičio bene visose didžiausiuose feisbuko grupėse ir puslapiuose vis dar vyksta „tautos teismas“ ir aršios diskusijos: vieni komentuotojai nuteisė vyrą iki „gyvenimo galo“, kiti diskutuoja apie kilnų Justino Jankevičiaus poelgį, treti – apie moterų teises mūsų visuomenėje.
Valerija Iljinaitė
Valerija Iljinaitė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Žinoma atlikėja yra užsiminusi, kad planuoja kreiptis į teismą, „jei Šimaitis viešai neatsiprašys jos“.

„Viskas nuėjo per toli, žmogus turi atsakyti už savo žodžius ir poelgius“, – paklausta apie situaciją, trumpai pakomentavo dainininkė.

TAIP PAT SKAITYKITE: Valerija Iljinaitė į sceną grįžo pasikeitusi: „Tik dabar pradėjau jaustis savimi“

Primenam, kad pokalbis tarp V.Iljinaitės ir T.Šimaičio įvyko penktadienio vakarą, kai Tomas labai negražiai atsiliepė apie V.Iljinaitę radijo ir TV vedėjos Ramintos Vyšniauskaitės „Facebook“ sienoje. Visas pokalbis vėliau persikėlė jau į V.Iljinaitės asmeninį „Facebook“ profilį, kur T.Šimaitis dar kandžiau bandė įrodyti savo „gyvenimiškas tiesas“.

Dainininkę iš karto puolė ginti žinomi šou verslo atstovai (Justinas Jankevičius, Vaidas Baumila, Monika Liu, atlikėjas ViK ir kt.), jie savo ruožtu aktyviai diskutavo su „nepalaužiamu“ Tomu Šimaičiu, kuris, kaip paaiškėjo vėliau, yra Vingio parko sporto salės po atviru dangum įkūrėjas.

T.Šimaitis bandė „atstovėti“ savo tiesas beveik kiekviename komentare įžeidinėdamas ne tik visus esančius toje diskusijoje žmones, bet ir pačią atlikėją.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Valerija Iljinaitė
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Valerija Iljinaitė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis