Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vardinė Marko Palubenkos mobilioji programėlė – unikali Baltijos šalyse

Spalio mėnesio viduryje alternatyvios muzikos atlikėjas Markas Palubenka gerbėjus nudžiugins naujove – pirmąja Baltijos šalyse mobiliąja programėle, kurioje bus dedama visa su atlikėju sietina informacija. Tokia praktika jau kuris laikas taikoma Jungtinėse Amerikos Valstijose – bene populiariausia ten yra reperio Jay-Z vardinė programėlė.
Markas Palubenka
Markas Palubenka / Luko Balandžio nuotr.

„Mūsų tikslas – suteikti žmonėms galimybę greitai ir patogiai gauti visą jiems rūpimą informaciją apie atlikėją“, – portalui Žmonės.lt sakė M.Palubenka. Dainininkas pasakoja, jog programėlės vartotojai lengva ranka galės sužinoti koncertų datas, klausytis M.Palubenkos dainų, žaisti žaidimus. 

Programėlės kūrimas truko apie du mėnesius – per šį laiką generuotos idėjos, produktas tobulintas ir apipavidalintas. Kiek tiksliai kainuoja sukurti tokį dalyką, nei M.Palubenka, nei jo vadybininkas Anatolijus Chudoba nepanoro atskleisti.
Elektroninė aplikacija M.Palubenkos gerbėjams bus pristatyta jau spalio 14-ą dieną. Anot A.Chudabos, tai – viso muzikos verslo ateitis. 

„Tai tikrai yra ateitis. Visi muzikantai juda skaitmenizacijos link, Lietuvoje, o ir Baltijos šalyse, mes prilygstame pionieriams“, – portalui Žmonės.lt sakė vadybininkas. 

Vyras priminė reperio Jay-Z istoriją, kai jo programėlė su nauju albumu buvo nupirkta „Samsung“ telefonų – tada reperio muzikos nemokamai galėjo klausytis kiekvienas „Samsung“ turėtojas. „Manau, kad greitu metu ir Lietuvoje prasidės tokios inovacijos. Galėčiau spėti, kad pirmasis savo programėlę parduos SEL‘as arba „Foje“ – svarstė A.Chudoba. 

Asmeninio archyvo nuotr./Markas Palubenka
Asmeninio archyvo nuotr./Markas Palubenka

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?