Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vasarą prasidės originalus ir analogų neturintis realybės šou „Aš myliu Lietuvą“

Netrukus LNK eteryje startuos originalus, naujas ir analogų neturintis realybės šou, tapsiantis esminiu šių dienų nacionaliniu įvykiu, teigiama televizijos išplatintame pranešime spaudai.
„Aš myliu Lietuvą“
„Aš myliu Lietuvą“ / LNK nuotr.

„Aš myliu Lietuvą“ – tai realybės šou jauniems, išmintingiems ir neabejojantiems savo meilės Tėvynei tikrumu. Kelionė per visą Lietuvą, jos istoriją ir dabartį. Kelionė, įrodanti, jog Tėvynė yra tai, kuo verta didžiuotis.

Trys komandos, 18 jaunų, pašėlusių ir charizmatiškų žmonių, simboliškai paskirstytų į geltoną, žalią ir raudoną komandas, keliaus po šalį, su savimi gabendami švenčiausią simbolį – Lietuvos trispalvę.

Komandos aplankys tiek miestus, tiek mažiausius miestelius ir kaimus. Jų tikslas – suburti kuo daugiau žmonių, sujudinti vietos gyventojų sąmonę, prikelti jų tautiškumo jausmą. Ne vien tik žodžiais, ugningomis prakalbomis ir istorijos faktais, bet ir drąsiais poelgiais, socialinėmis akcijomis pažadinti tikrą pasididžiavimą savo Tėvyne.

Artėjant prie galutinio kelionės taško – pajūrio, kiekvienoje komandoje kaskart liks vis mažiau narių. Kuris turi pasitraukti iš kelionės nepasiekęs tikslo, lems patys komandų nariai. Ir tik vienam iš jų atiteks tai, ką nuo seno Lietuvos valdovai dovanodavo savo kariams –  žemės plotas, kaip dėkingumo ženklas  už pergales ir ištikimybę Lietuvai.

Jei tavo jausmai tikri, esi veržlus ir neabejingas – tavęs laukia svarbiausias gyvenimo įvykis. Tu kalbėsi miniai ir tvarstysi tėvynės žaizdas. Įsmeigsi vėliavą į savo žemę. Tavęs laukia unikalus nuotykis, į kurį jau galima registruotis LNK televizijos puslapyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos