Vasha prakalbo apie 7-metės dukros veiklą socialiniuose tinkluose: atskleidė, kiek uždirba

Gyvename tokiais laikais, kai daugelis neįsivaizduojame savo kasdienybės be socialinių tinklų. Dalinamės viskuo – šventėmis, kelionėmis, buitimi ir net ir pikantiškais kadrais iš miegamojo. Kaip dabar madinga sakyti, jei tavęs nėra socialiniuose tinkluose, tavęs nėra visai. Ne išimtis ir mūsų vaikai.
Vasha su dukra Adrija
Vasha su dukra Adrija / Teodoro Biliūno ir LNK nuotr.

LNK laidoje „Bučiuoju. Rūta“ vyko aštri diskusija, ar turime teisę viešinti savo vaikus? Socialiniai tinklai pilni net ką tik į pasaulį atėjusių mažylių, pirmųjų maudynių ar jų žindymo vaizdų. Gal viskas iš didelės tėvų meilės? Tačiau vis pasigirsta vaiko teisių specialistų raginimų pagalvoti, ar nereikėtų drausti tėvams viešai demonstruoti savo vaikus internete, juk ten slypi gausybė pavojų.

Dainininkė ir komunikacijos specialistė Dovilė Filmanavičiūtė yra vieną tų mamų, kurios pasisako kategoriškai prieš vaikų viešinimą socialiniuose tinkluose. „Dėl patyčių, dėl to, kad vaikas negali pats pasirinkti atsidurti internete ar ne, ir dėl to, kad savo vaikus viešai demonstruojantys tėvai kraunasi populiarumo kapitalą sau, o apie žalą vaikams nė nepagalvoja“, – įsitikinusi Dovilė. Jos penkiamečio sūnaus atvaizdo socialiniuose tinkluose nepamatysite. Ji piktinasi garsiomis mamomis influencerėmis, kurios iš savo vaikų socialiniuose tinkluose uždirba pinigus.

LNK nuotr./„Bučiuoju, Rūta“ akimirkos
LNK nuotr./„Bučiuoju, Rūta“ akimirkos

Dainininkė Donata Virbilaitė prieš 11 mėnesių tapo mama. Jos dukters veido taip pat nepamatysite socialiniuose tinkluose. „Aš bijau ir nužiūrėjimo, ir visokių interneto sukčių, iškrypėlių, kurie gali pavogti mano dukters nuotraukas ir naudoti jas velniai žino kam“, – sakė garsi mama. Donata taip pat pasakojo pastaruoju metu net jaučianti spaudimą iš sekėjų ir komentatorių parodyti kaip atrodo jos dukra. „Aš tiesiog ėmiau blokuoti tuos žmones, nes man rašo besipiktindami kodėl nerodau vaiko, gal jam kažkas yra. Nesuprantu, ar jiems pagerės gyvenimas nuo to, kad mano dukrą pamatys?“, – laidoje „Bučiuoju. Rūta“ kalbėjo Donata.

LNK nuotr./Donata Virbilaitė
LNK nuotr./Donata Virbilaitė

O štai septynerių metų dukrai sukūrusi profilį „Instagrame“ nuomonės formuotoja Gabrielė Grigolaitytė-Vasha tikina nenorinti atsilikti nuo laikmečio, o jos dukra socialiniuose tinkluose jau uždirba pirmuosius pinigus. „Sumos už reklamas gali siekti nuo keliasdešimties iki daugiau nei tūkstančio eurų“ , – atvirai kalbėjo Gabrielė. Žinoma mama priduria, kad jos dukrai socialiniai tinklai patinka ir ji nuo mažumės matė kaip mama juose dirba nuomonės formuotoja. „Man viešumas yra įprastas, mat jau nuo tada, kai gimiau, visa Lietuva apie tai žinojo. Mano tėvai žinomi žmonės, tad viešumas man buvo nulemtas“, – sakė Gabrielė.

LNK nuotr./Vasha
LNK nuotr./Vasha

„Jau užaugo pirmoji karta, kuri augo su socialiniais tinklais. Ir jau yra tyrimų, kurie rodo, kad ši karta gerokai pasikeitusi. Nuo mažumės jie augo maitinami „like‘ais“, todėl užaugę jie nemoka reaguoti ir priimti kritikos. Todėl darbdaviai dažnai sako, kad atėję į darbą jie nesusidoroja su pastabomis, su kritika ir puola stresuoti, jie labiau linkę į depresiją“, – pasakojo psichologė ir lektorė Gintarė Buinickaitė. Anot psichologės, socialiniai tinklai taip pat padarė įtaką šios kartos brandą. Esą dabar paauglystė baigiasi tik apie 28 metus, nes internete augę vaikai prarado įgūdžius komunikuoti, spręsti problemas, konfliktus. Ji taip nustebino pasidalinusi darbdavių pasakojimais, kad dabar tapo kone įprasta, kad dvidešimt kelerių metų jaunuolius į darbo pokalbius lydi mamos.

Laida „Bučiuoju. Rūta“ – ketvirtadieniais, 20 val., per LNK.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis