Verslo idėjos kopijavimu apkaltinta Justina Stambrauskaitė: „Nesakau, kad išradau dviratį“

Žmonės.lt redakciją pasiekė skaitytojo laiškas, kuriame teigiama, kad Danieliaus Bunkaus mylimosios Justinos Stambrauskaitės suknelių nuomos verslo idėja visai nėra nauja, o tėra tik jau esančio projekto kopija.
Justina Stambrauskaitė
Justina Stambrauskaitė / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

Prieš kelias savaitės J.Stambrauskaitė pranešė, kad nusprendė socialiniame tinkle sukurti platformą, kur visi panorėję galėtų nuomoti savo sukneles. 

Vis dėlto, atsirado teigiančių, kad tai tėra tik jau sukurto projekto kopija. Skaitytojo laiške buvo rašoma, kad J.Stambrauskaitei nederėtų teigti, kad jos idėja yra originali. Taip pat, skaitytojas svarstė, galbūt J.Stambrauskaitė įkurti naują verslą nusprendė aptikusi minimą suknelių nuomos puslapį.

„Justina Stambrauskaitė neseniai paskelbė, kad ėmėsi naujo verslo. Ne viename straipsnyje pasakojo, kaip kilo ši geniali mintis nuomoti suknelės, bei leisti merginoms nuomoti savąsias. Vis dėlto, idėja ne tokia ir „šviežia“  ir „sava“.

Pasirodo, tokia idėja ir platforma buvo sukurta dar 2015 m. lapkričio mėn. – rentadress.lt. Idėja susilaukė nemažai dėmesio ir susidomėjimo iš Lietuvos pramogų pasaulio atstovių. Gal ir pati Justina Stambrauskaitė išgirdus apie šią idėja nusprendė, imtis to paties? Bet ar reikia tada skelbtis, kad ji yra pradininkė?“, – svarstė Žmonės.lt skaitytojas. 

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Danielius Bunkus ir Justina Stambrauskaitė
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Danielius Bunkus ir Justina Stambrauskaitė

Žmonės.lt susisiekė ir su J.Stambrauskaite. Mergina teigia, kad niekuomet nėra sakiusi, jog jos idėja yra originali, o konkurencija yra natūralus reiškinys. 

„Gink dieve, nesakau, kad išradau dviratį. Įvairios nuomos platformos egzistuoja visame pasaulyje, lygiai taip pat ir Lietuvoje. Mūsų išskirtinumas tas, kad skatiname merginas pačias išnuomoti savo sukneles, sukurdami galimybę papildomai užsidirbti“, – Žmonės.lt sakė J.Stambrauskaitė.

J.Stambrauskaitė pasakojo, kad jau gali pasigirti sėkme, esą jos verslas sulaukė didelio dėmesio.

„Konkurencija rinkoje visuomet egzistuoja. Mūsų tikslas yra padaryti geriausią platformą Lietuvoje merginoms, norinčioms nuomotis kitų sukneles bei išnuomoti savąsias. Kaip rodo rezultatai, „Event dress“ projektas jau pranoko mūsų lūkesčius. Pirmųjų trijų savaičių rezultatai džiugiai stebina.

Mes jau turime virš 3 tūkst. gerbėjų ir jau virš 100 suknelių. Ir niekam ne paslaptis, kad egzistuoja ne vienas suknelių nuomos punktas, tačiau „Event dress“ skiriasi tuo, kad mūsų kainos prieinamos absoliučiai kiekvienai norinčiai pasipuošti merginai. Kai juokauja Danielius, sukneles gali nuomotis visos merginos: nuo studentės iki prezidentės“, – teigė J.Stambrauskaitė.​

TAIP PAT SKAITYKITE: Justina Stambrauskaitė ėmėsi suknelių nuomos verslo: „Antrą kartą neapsivilksi, o išmesti gaila“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis