Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Vestuvinių suknelių „Orelli“ mados namai laužo stereotipus

Daugiau nei prieš pusmetį įvykusios drastiškos permainos mados namuose „Orelli“ išėjo tik į gerą: vestuvinių suknelių salonas virto mados namais, o ambicingą komandą papildė kūrybingos dizainerės, įvaizdžio kūrėjos bei konsultantės, siuvėjos.
„Orelli“
„Orelli“ / Asmeninio albumo nuotr.
Temos: 2 Mados namai Mada

Naujas kolektyvas dirba darniai ir draugiškai: intensyviai kuria naujus modelius, dalyvauja įvairiose parodose, rengia fotosesijas žurnalams ir, žinoma, pildo nuotakų vizijas bei svajones.

Dabar ne tik verslo plėtra, bet naujausiomis vestuvinių bei proginių suknelių mados tendencijomis domisi ir pats „Orelli“ mados namų įkūrėjas bei vadovas Viktoras Kotvickis.

V.Kotvickis daug dėmesio skiria kūrybiniam procesui: lankosi pasaulinėse vestuvinių suknelių parodose bei pristatymuose. Domisi ir seka garsiausių pasaulio dizainerių kūrybą. Sekdamas naujausias tendencijas verslininkas pastebėjo, kad lietuvės vis dar atsargiai renkasi vestuvines sukneles.

Asmeninio albumo nuotr./„Orelli“
Asmeninio albumo nuotr./„Orelli“

„Lietuvoje nuotakos dažniausiai pirmenybę teikia tradicinei baltai suknelei, tačiau mes siūlome laužyti stereotipus ir ieškoti tokios spalvos, kuri labiausiai tinka, patinka ir atskleidžia merginos charakterį bei asmenybę. Visada skoningai ir romantiškai atrodo pastelinės spalvos – šviesiai rožinė, balintos kavos, kreminė ar kito atspalvio. Svarbiausia, kad parinkta suknelės spalva tiktų prie merginos plaukų, akių, odos spalvos. Juk kas tinka šviesiaplaukėms, nebūtinai tiks brunetėms“, – sakė V.Kotvickis.

Pasak mados namų vadovo, visos merginos vestuvių dieną nori būti princesėmis, vienintelėmis ir ypatingomis, todėl „Orelli“ komanda pasiryžusi padaryti viską, kad nuotaka būtent taip ir pasijaustų. „Mūsų nuotakos visada atrodo originaliai, elegantiškai, subtiliai ir kerinčiai. Įgyvendiname visus jų norus bei vizijas ir sukuriame tokią suknelę, su kuria jaučiasi pačios laimingiausios. O kokia tai suknelė – ilga ar trumpa, prabangaus plazdančio šilko ar žaisminga tiulinė, dekoruota prabangių nėrinių raštais, perlais, svarovskiais ar lietuviškais gintarais – tai fantazijos ir kūrybinio proceso dalis. Esame siuvę suknelę, kurios šleifas siekė daugiau nei 15 metrų. Mes nebijome iššūkių. Jei reikia, nuotakos suknelę galime pasiūti ir per 24 val. Visai neseniai turėjome atvejį, kai nuotaka pas mus atėjo penktadienį, nes jai reikėjo suknelės – vestuvėms Seišeliuose. Skrydis buvo suplanuotas pirmadienį. Ir mūsų komanda įgyvendino jos prašymą per savaitgalį. Aišku, tokių ekstremalių situacijų pasitaiko vos viena kita, tačiau, mes nebijome iššūkių“, – sakė vadovas.

Asmeninio albumo nuotr./„Orelli“
Asmeninio albumo nuotr./„Orelli“

Nors niekas apie tai garsiai nekalba, tačiau visi žino, kad dauguma garsių dizainerių mandagiai atsisako vestuvines sukneles siūti apkūnesnėms nuotakoms. Tačiau mados namuose tokių nerašytų taisyklių nėra. „Ne paslaptis, kad apvalesnių formų merginoms ieškant vestuvinės suknelės, kyla daugiau problemų, tačiau mes įsitikinę, jog kiekviena moteris gali atrodyti žavingai ir kerinčiai. Mados namai neskirsto nuotakų, nei pagal kūno sudėjimą, nei charakterio bruožus. Kiekviena mergina yra asmenybė – savita ir išskirtinė. Būtent tai mes ir siekiame pabrėžti, kurdami vestuvines bei progines sukneles“, – sakė V.Kotvickis.

Asmeninio albumo nuotr./„Orelli“
Asmeninio albumo nuotr./„Orelli“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos