„Step Top“ pristato pasaulyje gerai žinomų prekių ženklų avalynę, tarp kurių yra ir Lietuvos pirkėjų pamėgti „Camper“, „Boss“, „Diesel“, „Miss Sixty“, „Elle“, „Bronx“, „Mexx“ ir kt.
„Šio tinklo reklamai modelius renkamės labai atidžiai. Mums svarbu, kad tinklą reklamuotų ne tik graži, bet ir išsilavinusi, mados ir stiliaus pojūtį turinti mergina, nes būtent tokie yra ir mūsų pirkėjai“, – tikino bendrovės „Armitana“ rinkodaros vadovė Loreta Ziezienė.
Dvidešimtmetė gražuolė iš Marijampolės, Vilniaus pedagogikos universitete studijuojanti anglų kalbos filologiją, sako, jog jai šis projektas vienas įdomiausių pasiūlymų, gautų pasibaigus konkursui „Mis Lietuva 2009“.
„Kaip ir kiekviena moteris, batams teikiu didelę svarbą, todėl džiaugiuosi, kad esu pakviesta būti vieno didžiausių Lietuvoje batų parduotuvių tinklo veidu. Tai viena smagiausių fotosesijų mano karjeroje“, – sako E.Kalinauskaitė.
Merginos įvaizdžiu per reklamos fotosesiją rūpinosi dizainerė Jolanta Rimkutė, jai talkino vizažistė Milda Petružytė, fotografijas kūrė fotografijos ir medijos meno specialistai Paulius Mazūras ir Rudolfas Levulis. Naujos reklamos, kuriose E.Kalinauskaitė pristatys pavasario ir vasaros kolekcijos avalynę, Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje pasirodys nuo kovo vidurio.
Parduotuvių tinklo „Step Top“ reklamos veidai keletą metų buvo modeliai Giedrė Rusytė ir Aistė Jasaitytė.