„Vienas prieš vieną“ – D.Filmanavičiūtė ir M.Starkus: aštrus liežuvis ir Martyną sugluminęs „daikčiukas“

Penktoje pokalbių šou „Vienas prieš vieną“ laidoje – kaip niekad nuoširdi ir atvira akistata. Šį kartą atsakyti į netikėtus klausimus sutiko skirtingų sričių atstovai: reklamos specialistė, atlikėja Dovilė Filmanavičiūtė ir žurnalistas, keliautojas Martynas Starkus. Nors abu neslėpė jaudulio, rezultatas – labai jaukus.
Dovilė Filmanavičiūtė ir Martynas Starkus
Dovilė Filmanavičiūtė ir Martynas Starkus / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Visgi pokalbių šou netrūks ir smagių netikėtumų. Sulaukęs klausimo, kaip reaguotų, jei nubudęs suprastų, jog yra moteris, Martynas Starkus neslėpė – šiuo faktu labai neapsidžiaugtų.

„Ne kartą galvojau, kad būtų įdomu bent pusdienį pabūti moterimi, bet labai bijodavau, nes atsirasdavo įtarimas: „O kas būtų, jei nesugrįžčiau į vyrą?“. Tad jeigu dabar atsibusčiau moterimi, bandyčiau užmigti ir tikinčiau save, kad tai tėra košmaras“, – juokėsi Martynas Starkus.

Pokalbių šou daug juoko sukėlė ir Dovilės Filmanavičiūtės atsakas į klausimą, kodėl ją blokuoja feisbuke. Pasirodo, kad ji socialiniuose tinkluose „užsiiminėja nešvankiais dalykėliais“.

Smagaus žiūrėjimo:

VIDEO: Šou „Vienas prieš vieną“ – atvira ir nuoširdi Dovilės Filmanavičiūtės ir Martyno Starkaus akistata

15min klausimų šou kiekvieną savaitę susitinka tiek puikūs draugai, scenos partneriai, tiek pirmą kartą pasimatę skirtingų veiklos sričių atstovai.

Smagioje avantiūroje jau dalyvavo stilistė Asta Valentaitė ir floristas Mantas Petruškevičius, „X faktoriaus“ žvaigždės, geriausios draugės Iglė Bernotaitytė ir Marija Grabštaitė, ir pirmą kartą laidoje susitikę Vilniaus meras Remigijus Šimašius bei muzikantas Saulius Prūsaitis. Netikėtus klausimus vienas kitam uždavę juoko audrą sukėlė ir pokalbių šou dalyvavę broliai Lavrinovičiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis