Metinė prenumerata tik 7,99 Eur! Karūnuokite savaitgalį kokybišku turiniu.

Vietoj bananų plantacijos E.Straleckaitė sulaukė slaptos vyro staigmenos: „Šią progą minime dukart“

Tenerifėje su šeima atostogaujanti šokių trenerė Eglė Straleckaitė sulaukė netikėtos vyro, Lietuvos profesionalių krepšininkų asociacijos vadovo Dominyko Domarko staigmenos. Liepos 1-ąją, minint trejų metų santuokos sukaktį, Eglės vyras ją nustebino saulei besileidžiant virš Los Gigantes olų.
Eglė Straleckaitė su vyru Dominyku ir dukra Vakare
Eglė Straleckaitė su vyru Dominyku ir dukra Vakare / Asmeninio albumo nuotr.

Lietuvių pamiltoje Ispanijos saloje šiuo metu su vyru Dominyku ir dukra Vakare atostogaujanti Eglė Straleckaitė džiaugiasi saulės ir vandenyno malonumais. Šią kelionę vainikavo ir netikėta vyro staigmena, kurią jis surengė odinių vestuvių proga.

Eglė Straleckaitė portalui Žmonės.lt pasakojo, kad liepos 1-ąją ji planavo palydėti bananų plantacijoje, tačiau gražios sukakties diena netikėtai baigėsi pikniku nuostabioje vietoje.

„Tarėmės važiuoti vakarieniauti į bananų plantacijoje esantį restoraną, jau ir tai atrodė labai smagus planas. Tačiau važiuojant pastebėjau, kad kelias veda visai kitur. Pamaniau, galbūt vyras atrado kitas plantacijas, – juokėsi Eglė. – Kai sustojome, iš tiesų priėjome bananų plantacijas, o ten mus pasitiko viena moteris. Tuomet lipome ant skardžio, o užlipus ten atsivėrė vaizdas į vandenyną, matėsi Los Gigantes olos, apačioje ošė miesto garsai...“

E.Straleckaitė juokėsi, kad iš pradžių net nepastebėjo pagrindinės staigmenos „vyšnaitės ant torto" – paruošto pikniko su vaizdu į vandenyną.

„Staiga išniro dar viena mergaitė su fotoaparatu fiksuoti mano emocijas, o aš, pasirodo, dar net nebuvau pastebėjusi didžiausios staigmenos. Tuomet pasisukau į šoną ir pamačiau paruoštą pikniką. Turėjome nuostabų laiką leidžiantis saulei“, – emocijomis dalijosi šokėja.

Kalbėdama su portalu Žmonės.lt Eglė atskleidė, kad vestuvių metines su vyru švenčia net du kartus, o abi datas skiria vos kelios dienos.

„Visada svarstome, kada minėti vestuvių metines, kadangi liepos 1-ąją susituokėme bažnyčioje, o liepos 4-ąją darėme šventę. Nors iš tiesų aš švenčiu nuo birželio pabaigos – Joninės, tada mano gimtadienis, liepos 1-oji bažnytinė santuoka ir 4-oji – šventė su svečiais. Prisidarėme progų, kad turėtume ką švęsti“, – juokėsi E.Straleckaitė.

Paklausta, kokie buvo pastarieji trys santuokos metai, Eglė išliko nuotaikinga ir pateikė trumpą, bet viską pasakanti atsaką. „Vis geryn ir geryn“, – trejus santuokos metus baigdama pokalbį apibūdino sportinių šokių šokėja.

Apie gražią sukaktį byloja ir Eglės vyro Dominyko įrašas instagrame, kur vyras prabilo apie tai, kaip pirmąkart išvydo savo būsimą žmoną dar mokyklos laikais.

„Prieš 21 metus (ohoho), pamatęs Tave mokyklos koridoriuje, pasakiau sau, kad būsi mano žmona. Prireikė 18 metų, kad tai pasiekčiau, bet viskas ateina laiku tiems, kurie moka laukti. Ačiū, Egle, kad tuos tris metus vedi mane į priekį, užpildai mano tylos akimirkas savo nuostabiu juoku ir suteiki prasmę net mažiausioms gyvenimo smulkmenoms“, – rašė D.Domarkas ir pasidalijo romantiškomis jųdviejų nuotraukomis.

Pastatus įdomiais daro ne tik fasadai: kodėl svarbu, kad jie galėtų pasakoti istorijas?
Gal pats metas dalyvauti „Saulėlydžio“ sagos maratone? Visos dalys jau „Telia Play“ platformoje
Parama gamtai gali būti ir tvaresnė, ir stilinga: „Lidl“ ir Lietuvos jūrų muziejus pristato unikalią suvenyrų kolekciją
Išmanūs transporto infrastruktūros sprendimai – naujasis pažangos etapas pasitelkiant 5G