Viktorija Jakučinskaitė su mama ir dukromis įsiamžino ypatingoje fotosesijoje: rezultatas atima žadą

Tarp skirtingų kartų atstovų dažnai kyla įvairūs nesutarimai, tačiau tokią vyraujančią nuomonę paneigia dizainerė Viktorija Jakučinskaitė. Kartu su dukromis Veronika, Ieva Maja bei mama Janina ji įsiamžino meksikiečių dailininkės Frida Kalo įkvėpto stiliaus fotosesijoje ir džiaugėsi, kad nuostabiai sutaria su pačiais artimiausiais žmonėmis. Tiesa, gerus skirtingų kartų santykius, anot Viktorijos, reikia mokėti puoselėti ieškant kompromisų pokalbių metu.
Viktorija Jakučinskaitė su dukromis Veronika, Ieva Maja ir mama Janina
Viktorija Jakučinskaitė su dukromis Veronika, Ieva Maja ir mama Janina / Jūratė JurArt's nuotr.

15min V.Jakučinskaitė pasakojo, kad idėja įsiamžinti tokiose nuotraukose jai kilo pamačius fotografės Jūratės JurArt‘s darbus. Margos suknelės, gėlių vainikai jos nuotraukose patraukė dizainerės akį ir ji nusprendė – laikas namuose pakabinti bendrą jos ir dukrų nuotrauką. Ši idėja sužavėjo ir Viktorijos mamą, kuri taip pat panoro sudalyvauti fotosesijoje.

Jūratė JurArt‘s nuotr./Viktorija Jakučinskaitė su dukromis Veronika, Ieva Maja ir mama Janina
Jūratė JurArt‘s nuotr./Viktorija Jakučinskaitė su dukromis Veronika, Ieva Maja ir mama Janina

„Aš labai žaviuosi Fida kūryba. Manau, kad kiekviena moteris norėtų įsikūnyti į šį personažą. Susitarus su fotografe dėl laiko ir vietos, nusprendžiau pasiimti savo mergaites, o susiruošus į fotosesiją, manęs mama paklausė kur važiuojame. Kai papasakojau, ji taip pat labai panoro sudalyvauti. Dar paklausė, „ar būna Frida vyresnio amžiaus“, – juokėsi Viktorija.

Viktorijos Jakučinskaitės „Trijų kartų“ fotosesijos akimirkos:

Moteriškoje fotosesijoje nusprendusi sudalyvauti Viktorija teigė, kad akimirka, kurioje nufotografuotos trijų kartų atstovės, yra labai simboliška, tarsi apjungia šeimą. Dizainerė tikino turėjusi nuostabią dieną su artimiausiomis šeimos narėmis, buvo jaučiamas neapsakomas bendrumas.

Nuotraukų fonui buvo pasirinktas mėlynų, senovinių durų fonas, kuris dažnai vyraudavo ir „Tiulio fėjos“ kolekcijų pristatymuose. Tiesa, Viktorija teigė, kad fotosesijos pradžioje šiek tiek išgąsdino svetimi drabužiai. Mergaitės nenoriai į juos žvelgė, tačiau atsipalaidavus ir sukūrus savo įvaizdžius, kartu jos labai linksmai praleido laiką.

„Išrinkti drabužius – labai didelė kūryba. Kai atėjome, fotostudijoje jų radome labai daug. Reikėjo šiek tiek laiko, kad galėtumėme sau pritaikyti pasirinktus rūbus. Buvo šiek tiek nejauku, juk jautėme, kad tai ne mūsų drabužiai. Savo mergaitėms pasakiau: „atsipučiam, be jokių kaprizų, sukuriame savo įvaizdžius.“

Jūratė JurArt‘s nuotr./Viktorija Jakučinskaitė
Jūratė JurArt‘s nuotr./Viktorija Jakučinskaitė

Mama dar bandė skųstis, kad nėra jos dydžio drabužių. Mes juk taip nesirengiame eidamos į darbą, tačiau sukūrėme įvaizdžius, kurių niekas nesitikėjo, negalvojo, kad galime taip atrodyti. Kai nustojome būti rimtos, prasidėjo didžiausias malonumas. Mano 11 metų dukrą pirmą kartą padažė, jai labai patiko, mergaitėms tai buvo tarsi moteriškumo mokykla“, – 15min sakė V.Jakučinskaitė.

Nuotraukose galima pastebėti ir Ingos Petrikaitės nestandartinius, moteris puošiančius aksesuarus – gėlių vainikus ir ekstravagantiškus karolius. Viktorija pasakojo, kad su tokiais papuošalais išeiti į miestą būtų labai neįprasta. Tačiau fotosesijai aksesuarai suteikė žaismingumo, ekspresyvumo. Paklausta, ar V.Jakučinskaitė eksperimentuoja su drabužiais, dizainerė neslėpė – kartais ir ji mėgsta išsiskirti, juk moterims patinka būti pastebėtoms ir atkreipti dėmesį savo išvaizda.

„Aš manau, kad rengiuosi gana ekstravagantiškai, nebijau eksperimentuoti. Viename renginyje buvau pasirodžiusi su pižamos viršutine dalimi. Man labai patinka kūrybiškumas, tik svarbu, kad nepersistengtume ir neatrodytume juokingai. Juk dailiosios lyties atstovės nori būti seksualios, gražios, tačiau tam turi būti ir nubrėžta riba“, – sakė V.Jakučinskaitė.

Visgi nuotraukoje svarbiausias dėmesys skiriamas ne aksesuarams ir drabužiams, o trijų kartų atstovėms. Žmonės dažnai juokauja, kad skirtingo amžiaus žmonėms sutarti labai sunku. Tačiau Viktorija prisipažino turinti patarimą, kuris padeda išspręsti visas kilusias problemas, pasitaikančias ir jos šeimoje.

„Kartos iš tikrųjų kartais nesutaria, tačiau viskas labai priklauso nuo požiūrio ir pastangų. Juk žmonės, tokie kaip mama, yra labai brangūs, todėl svarbu prisiminti, kad tu daugiau kitos mamos neturėsi. Mes niekada nežinome, kiek brangiam žmogui yra skirta laiko būti šioje žemėje. Dėl to aš manau, kad visada reikia palaikyti glaudų ryšį. Kartais reikia net ir prisiversti.

Mano dukra labai norėjo važiuoti į Paryžių, tačiau pagalvojau, juk ir mano mama norėtų ten nuvykti, todėl ją pasikviečiau į būsimą kelionę. Kiekvieną dieną mes dirbame, turime daug reikalų, būtina rasti progų, kada galėtume pabūti ir su savo artimais žmonėmis kartu. Nesvarbu, ar tai būtų sekmadienio pietūs, išvyka, o galbūt kavos gėrimas. Tokie susitikimai ir pokalbiai gali tapti tradicija, tuomet žmogus atsiskleidžia, dingsta pyktis, išsakomi visi lūkesčiai“, – gerų santykių su mama paslaptimi dalijosi dizainerė.

Jūratė JurArt‘s nuotr./Viktorija Jakučinskaitė su dukromis Veronika ir Ieva Maja
Jūratė JurArt‘s nuotr./Viktorija Jakučinskaitė su dukromis Veronika ir Ieva Maja

Sakoma, kad mama yra geriausia ir pati artimiausia kiekvieno savo vaiko draugė. Viktorija taip pat sutinka su šia mintimi – mama Janina ją visada palaiko, paguodžia ir džiaugiasi dizainerės pasiekimais.

„Mano mama yra žmogus, kuris mane labai palaiko, išklauso. Ji mane priima tokią, kokia aš esu. Kartais tėvų klaida ta, kad jie nepriima vaiko ir reiškia jam įvairius priekaištus. Aš taip pat darau įvairių klaidų, su dukromis namuose kartais kyla ginčų – jos juk paauglės. Tačiau manau, kad visada labai svarbu rasti kompromisą, įsiklausyti į savo vaikus. Tai bandau daryti ir aš“, – 15min pasakojo Viktorija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis