Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Viktorija Siegel pasipuošė pačios kurtais drabužiais: „Prieš siūlant kitoms, reikia išbandyti man“

Danieliaus Bunkaus sužadėtinė, modelis Viktorija Siegel kartu su grožio salono įkūrėja Lina Basoviene jau greitai moterims pristatys pačių kurtą drabužių liniją „Woman's Label“. Trečiadienį Vilniuje vykusiame mados renginyje Viktorija atidengė paslapties šydą ir parodė kelis kolekcijos drabužius – pasipuošė savo prekės ženklo švarkeliu ir sijonu.
Viktorija Siegel
Viktorija Siegel / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

15min Viktorija Siegel pasakojo, kad savo kurtus drabužius vilki jau ne pirmą kartą. Nuo to ir prasidėjo jos naujo verslo idėja.

„Vieną vakarą sėdėjome su drauge Lina ir nusprendėme sau kažką pasisiūti. Pirmus du kostiumėlius sukūrėme sau. Kai pasirodėme su jais viešumoje, sulaukėme labai daug klausimų, iš kur tie drabužiai. Todėl nusprendėme daryti verslą. Šiame renginyje irgi vilkėjau pačios kurtus drabužius – prieš siūlant kitoms merginoms, reikia išmėginti ir man“, – pasakojo V.Siegel.

„Guess“ nuotr./Viktorija Siegel
„Guess“ nuotr./Viktorija Siegel

Klausimų ir komplimentų mergina sulaukė ir trečiadienį vykusiame mados renginyje, kuriame buvo pristatyta miesto stiliaus įkvėpta pavasario-vasaros „Guess“ kolekcija.

„Po renginio sulaukiau draugų pagyrų, žinučių socialiniame tinkle. Visi teiraujasi, kada prekyboje pasirodys mūsų drabužiai. Esame labai patenkintos ir jeigu viskas eisis pagal planą, jau greitai ir kiti galės įsigyti mūsų kūrinių“, – džiaugėsi V.Siegel.

V.Siegel neslėpė, kad labai malonu vilkėti pačios kurtą drabužį, o ne tą, kurį gali įsigyti parduotuvėje.

„Guess“ nuotr./Viktorija Siegel
„Guess“ nuotr./Viktorija Siegel

„Kai viską padarai pati, jausmas – neapsakomas. Juk čia yra mūsų kūryba nuo A iki Z“, – sakė V.Siegel.

Kiekvieno naujo verslo pradžia siejasi ir su didele rizika, tačiau Viktorija nesibaimina. Net jeigu nepasiseks, bent jau žinos, kad pabandė. Kad ir kaip būtų, prekės ženklo sėkme V.Siegel be galo tiki.

„Nei mano mokslams tai trukdys, nei Linos verslui trukdys. Ypač, jeigu viską darysime protingai, susidėliosime laiką. Aš esu toks žmogus, kad nemėgstu būti vienoje vietoje. Man patinka judėti į priekį. O jei pavyks – puiku, nepavyks – nieko baisaus. Aš esu toks žmogus, kad jau geriau surizikuosiu, nei pusę gyvenimo graušiu save, kodėl aš to nepadariau. Kada dar mėginti, jei ne dabar?“, – retoriškai klausė Viktorija.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Viktorija Siegel
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Viktorija Siegel

V.Siegel pasakojo, kad „Woman's Label“ drabužiai bus elegantiški, visuomet primins klasiką, o tam tikros detalės jiems suteiks šiuolaikiškumo.

„Mes norime pabrėžti moters grožį. Be to, klasika niekada neišeis iš mados. Prie jos pridedame šio sezonu topus. Jeigu madingos plunksnos, pridėsime plunksnas, jeigu sijono klostės – padarysime jas. Bet patį pagrindą norime išlaikyti klasikinį. Aš esu iš tokių, kuri mėgsta rengtis ir stilingai, ir gražiai, ir moteriškai, ir seksualiai – viskas turi būti viename“, – 15min pasakojo V.Siegel.

TAIP PAT SKAITYKITE: Garsenybėms pristatyta miesto stiliaus įkvėpta kolekcija

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos