Viktorija Siegel suspindėjo padelio turnyre: su savo partneriu iškovojo trečią vietą

Verslininkė, parduotuvės „Shop By Siegel“ įkūrėja Viktorija Siegel suspindėjo padelio varžybose. Jau pusantrų metų šia sporto šaka užsiimti moteris su savo partneriu užėmė garbingą trečią vietą.
Viktorija Siegel su savo padelio partneriu
Viktorija Siegel su savo padelio partneriu / Asmeninio albumo nuotr.

Portalui Žmonės.lt verslininkė Viktorija Siegel pasakojo, kad padelio varžybos vyko Kaune, „Tennis space“ kortuose. Ji atskleidė, kad ir pati prisidėjo prie šio turnyro organizavimo.

„Organizavau Kaune savo parduotuvės vardo „Shop by Siegel“ turnyrą. Ne tik žaidžiau, bet ir steigiau prizus dalyvavusiems“, – pasakojo Viktorija ir atskleidė, kad turnyras buvo suskirstytas pagal žaidėjų grupes.

„Dalyvavo moterų grupė, vyrų grupė ir miksai – kai žaidžiama poromis. Būtent su savo porininku šioje grupėje užėmėme trečią vietą!“ – su portalu Žmonės.lt pasidžiaugė V.Siegel.

Asmeninio albumo nuotr./Viktorija Siegel padelio varžybose
Asmeninio albumo nuotr./Viktorija Siegel padelio varžybose

Prieš pusantrų metų šią sporto šaką atradusi moteris pasakojo, kad padelis jau spėjo tapti jos hobiu. O labiausiai Viktorijai patinka ne tik žaidimas, bet ir šauni padelio bendruomenė.

„Padelis yra visiškai mano hobis, treniruotes lankau jau pusantrų metų. Tai labai geras užsiėmimas ir faina padelio bendruomenė. Džiaugiuosi, kad mano parduotuvė galėjo prisidėti ir būti rėmėja būtent šios sporto šakos renginio“, – sakė V.Siegel.

Asmeninio albumo nuotr./Viktorija Siegel padelio varžybose
Asmeninio albumo nuotr./Viktorija Siegel padelio varžybose

Padelio turnyro metu Viktoriją Siegel palaikė ir jos vyresnioji dukra Nicole. V.Siegel su portalu Žmonės.lt sutiko pasidalinti akimirkomis, kurios užfiksuotos nuotraukose.

Fotogalerija:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis