Vilius Tamošaitis-Gerai Gerai ir Silvija Pankūnaitė pristato virtualiai realybei pritaikytą klipą

„Eurovizijos“ atrankų dalyviai kaip įmanydami stengiasi tobulinti savo pasirodymus, tad muzikos prodiuserio Viliaus-GeraiGerai ir vokalistės Silvijos Pankūnaitės duetas – ne išimtis. Unikalia, tarsi iš trijų dalių sukurpta daina bei ryškiaspalviu, ekstravagantišku įvaizdžiu nustebinę atlikėjai ruošia dar vieną staigmeną.
GeraiGerai ir SIlvija Pankunaitė
GeraiGerai ir SIlvija Pankunaitė / Asmeninio albumo nuotr.

Sceniniai „GeraiGerai“ ir Silvijos Pankūnaitės sprendimai patraukė tiek „Eurovizijos“ atrankų komisijos, tiek konkursą stebinčių lietuvių dėmesį. Daugelis patikėjo galima dainos „More than you know“ ir dueto pasirinktų šou elementų sėkme, todėl pasirodymą bus galima išvysti tolimesniame atrankų etape.

Tiesa, tobulėti visada yra kur, todėl atlikėjai sudėję rankų nesėdi nė sekundę. Puikus to įrodymas – tik ką interneto rampų šviesas išvydusios, oficialiu dainos klipu tapusios projekcijos, kurias sukūrė „GeraiGerai“ bičiulis, pasaulinio lygio muzikos žvaigždėms vizualizacijas projektavęs Arminas Kazlauskas.

VIDEO: GeraiGerai & Silvija Pankūnaitė - More Than You Know

„More than you know“ klipas atvaizduotas ne vaidybos, o „motion“ grafikos būdu, tačiau šis kūrinys išskirtinis ne tik dėl vaizdinės komunikacijos žanro. Armino sukurti vaizdai interneto vartotojui padės 100 procentų išgyventi muzikos kūrinį, jo siunčiamą žinutę, nes vizualizacijose galima pasidairyti 360 laipsnių kampu ir į vidinį žmogaus pasaulį įžengti pasitelkus virtualios realybės akinius.

Vokalistė Silvija Pankūnaitė pasakoja, jog „Eurovizijos“ atrankose atliekama daina yra apie tai, ką žmonės augina savo viduje, bet nedrįsta niekam atskleisti: „Mūsų išorę pastebėti labai nesudėtinga, o įsibrauti į vidų reikia laiko ir pasisekimo. Bet ir įsibrovus kažkas vis viena lieka neprieinamo, nepaliečiamo.“ Tai – viena iš minčių, kurias projekcijose stengėsi ištransliuoti Arminas.

Vilniuje grafinį dizainą studijavęs, „Arminwerx“ pseudonimu pasivadinęs Arminas Kazlauskas šiuo metu gyvena Skandinavijoje. Ten jis ir atrado savo pašaukimą – susižavėjimą statišku kadru pakeitė meilė 2D/3D „motion“ dizainui. Po kurio laiko jo vizualizacijas underground’o vakarėliuose pastebėjo žinomi Norvegijos apšvietimo dizaineriai. Taip Arminas įsiliejo į profesionalų komandą, su kuria įgyvendino vaizdo projekcijas, skirtas Norvegijos šou „Eurovizijoje“, Nobelio taikos premijos koncertams, Šiaurės Norvegijos filharmonijos orkestro ar tokių muzikos įžymybių kaip Stingas, Icona Pop, Johnas Legendas pasirodymams ir galybei kitų reikšmingų renginių bei projektų.

Iš Viliaus gimtojo miesto Kuršėnų taip pat kilęs Arminas sako, kad visuomet mielai prisijungia prie „GeraiGerai“ kuriamos produkcijos: „Šį kartą jis pasiūlė kurti vizualizacijas savo dainai „Eurovizijos“ atrankose Lietuvoje. Pasiraitojau rankoves ir sėdau prie kompiuterio ekrano. Dainos tekstas nukelia klausytoją į vidinį pasaulį, kuriame jis, apsuptyje savų minčių ir išgyvenimų, jaučiasi gan vienišas. Dainos eigoje herojus atsiskleidžia, išsilaisvina nuo šios izoliacijos, todėl ir vizualizacijos susideda iš „pilkos masės“ žmonių, minčių, pojūčių, iš kurių taip norisi ištrūkti.

Visas klipas sukurtas „realtime motion design“ programine įranga „Notch“, tad jį nesunku rodyti video formatu, 360 vizualizacija ar net VR (virtualios realybės) aplinkoje. Kartu su Viliumi nusprendėme išleisti 360 VR versiją šiai dainai, nes norime, kad klausytojas ne tik girdėtų, interpretuotų dainą garsu, bet matytų jos vizualią dalį, jaustų tai kaip neatskiriamą kūrinio tęstinumą.“

Dainos muzikinės dalies autorius ir prodiuseris Vilius-GeraiGerai sako, kad jo viziją atitikti galėjo tik daina, kuri turi visiškai kitą formatą, nei „Eurovizijoje“ ar jos atrankose yra įprasta girdėti, o tokiam kūriniui reikalingas ir specialus atvaizdavimo būdas: „Tai daina su trimis skirtingomis temomis, nuotaikomis. Jei pradžia mistinė ir paslaptinga, tai vėliau ji pereiną į judrią U-U dalį, o pabaigoje mes turime „Disnėjaus“ temą (taip mes vadiname paskutinę kūrinio dalį). Ši daina nėra skirta tiems, kurie lauks klasikinės struktūros, su popscenai būdingu, keliose vietose pasikartojančiu priedainiu. Tokiai dainai būtinas išskirtinio formato vaizdinys, todėl labai džiaugiuosi, kad turime galimybę pristatyti ne šiaip vaizdo klipą, o pasaulinio lygio muzikos žvaigždžių samdomo profesionalo kurtas, virtualiai realybei pritaikytas projekcijas.“

GeraiGerai ir Silvijos Pankūnaitės pasirodymą su daina „More than you know“ bei projekcijas išvysti bus galima vasario 24 d. nacionalinėje „Eurovizijos“ atrankoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų