Vilniuje – Liv Tyler mėgstamų brangenybių kolekcija (nuotraukos)

„Šis nuostabus mėlynųjų safyrų vėrinys su dideliu akmeniu per vidurį bei dar nuostabesniu žiedu kainuoja vieną milijoną eurų“, – elegantiška intonacija ne vieną lietuvį galėjo priblokšti aukštosios juvelyrikos ekspertė Valeria Leoni.
Vilnių pirmą kartą atvežta BVLGARI aukštosios mados brangenybių kolekcija
Vilnių pirmą kartą atvežta BVLGARI aukštosios mados brangenybių kolekcija / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Nacionaliniame operos ir baleto teatre, kartu su brangiausiu Maskvos Didžiojo teatro spektakliu „Korsaras“, šį savaitgalį pristatoma mados namų BVLGARI juvelyrinių brangenybių kolekcija. Šiuos brangius papuošalus ypatingoms progoms skolinasi ir Holivudo žvaigždės.

„Bijau, kad nepamatytų mano žmona“, – savo stiliumi šmaikštavo Vladimiras Romanovas, kurio vadovaujamo „Ūkio banko“ kvietimu šios brangenybės atvyko į Lietuvą. Turtingiems Lietuvos ponams, įstengusiems nusipirkti bilietą į brangųjį „Korsarą“, bus siūloma investuoti į šias brangenybes bei brangakmeniais puoštus laikrodžius.

BVLGARI brangenybių kolekciją sudaro prabangūs Italijos juvelyrikos meistrų dirbiniai, kuriems sukurti panaudoti briliantai, deimantai, rubinai, smaragdai, platina, baltasis ir geltonasis auksas.

„Vėrinys gali kainuoti tik 6 tūkstančius eurų, o gali būti vertas ir milijono – pirkėjas tiesiog turi pajusti, kas jam arčiau širdies“, – aiškino juvelyrikos ekspertė.

„Liv Tyler yra ištikima BVLGARI klientė, taip pat mūsų papuošalais daug metų puošiasi Klaudija Shifer, Angelina Joli yra juos kelioms progoms pasirinkusi“, – vardijo BVLGARI generalinis direktorius Italijoje Alberto Festa.

Su šiomis brangenybėmis buvo pastebėtos kino legendos Audrey Hepburn, Sophia Loren, Ingrid Bergman ir kitos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis