Vilniuje susituokė buvusi grupės „Pinup Girls“ narė Julija Vežauskaitė ir menininkas Laurynas Žižys

Makiažo specialistė ir prekinio ženklo „WEAR MAD BY JULY“ kūrėja Julija Vežauskaitė ketvirtadienio popietę ištarė lemtingąjį „taip“ savo išrinktajam, fotografui ir menininkui Laurynui Žižiui-Zuzai. Pora amžiną meilę prieš Dievą prisiekė Vilniaus Šv. Kryžiaus bažnyčioje.
Julija Vežauskaitė ir Laurynas Žižys
Julija Vežauskaitė ir Laurynas Žižys / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Į ceremoniją J.Vežauskaitė atvyko prabangiu juodu automobiliu. Nuotaka vilkėjo šiaulietės dailininkės-dizainerės Airidos Skrickienės suknelę. Bažnyčioje ceremonijos metu šalia jaunųjų visą laiką stovėjo mamos. Sakant priesaiką nuotaka netvardė ašarų ir emocijų. Po vestuvių J.Vežauskaitė pasirinko vyro pavardę ir tapo Žiže.

Laurynas ir Julija pirmą kartą fotografų buvo užfiksuoti Gedimino Žilinsko fotografijų parodos atidarymo vakarėlyje 2012 metais. „Mes – pora, bet aš šių santykių nenoriu afišuoti, nes jis gyvena savo gyvenimą, o aš – savo. Nenoriu būti žinoma dėl skandalų ar dėl to, su kuo miegu, kur, ką ir kada darau, nes aš myliu muziką, ir tiek“, – tuomet sakė mergina.

Anot jos, ji ir Laurynas yra visiškai paprasta pora, neturinti milijonų. „Mes esame kartu, nes mums gera drauge“, – teigė J.Vežauskaitė.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Vestuvių akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Vestuvių akimirka

Pora susižadėjo praėjusiais metais, tačiau J.Vežauskaitė apie permainas asmeniniame gyvenime tuomet nenorėjo kalbėti.

„Manasis visai nenori kad aš ką sakyčiau, nes labai daug pavydžių žmonių aplink. Noriu laimę pasilikti sau. Man belieka tik pritarti ir džiaugtis kartu“, – tuomet sakė J.Vežauskaitė.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Vestuvių akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Vestuvių akimirka

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis