Vilniuje – tarptautinis burleskos festivalis: Lietuvai atstovaus T.Vaškevičiūtė ir Alen Chicco

Rugsėjo 29 d. Vilniaus naktis nušvis intriguojančiomis kabareto spalvomis – sostinėje įvyks pirmasis tarptautinis burleskos festivalis „Vilnius International Burlesque Festival“.
Toma Vaškevičiūtė, Alen Chicco
Toma Vaškevičiūtė, Alen Chicco / Nijinsky III nuotr.

Jo lankytojų unikalioje renginių erdvėje „Kablys + Kultūra“ lauks daugiau nei dvi dešimtys ryškių pasirodymų, kuriuos atliks artistai iš viso pasaulio, rašoma pranešime spaudai.

Kabareto klubo „Nijinsky III“ komandos iniciatyva išsiskirs ne tik menininkų, bet ir žanrų gausa – jų spektras driekiasi nuo dark cabaret iki neo-burlesque.

Nijinsky III nuotr./Burleskos festivalis
Nijinsky III nuotr./Burleskos festivalis

Plati ir dalyvių geografija: menininkai atvyks iš JAV, Brazilijos, Argentinos, Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Švedijos ir kitų šalių. Lietuvai festivalyje atstovaus aktorės Tomos Vaškevičiūtės alter ego Toma Paraffine, ekstravagantiškasis Alen Chicco bei kiti drąsūs nakties paukščiai.

„Prieš dvejus metus duris atvėrusio klubo „Nijinsky III“ populiarumas sufleruoja, kad atėjo laikas Vilniuje surengti pirmąjį tikrą burleskos festivalį. Džiugu, kad ilgą laiką brandinta idėja pagaliau virs kūnu – turėsime progą pristatyti šią saviraiškos formą ir jos vertę platesnei auditorijai. Esu tikras, kad tokių proporcijų kabareto mano gimtasis miestas dar tikrai nėra matęs“, – teigė festivalio kūrybos vadovas Jonas Antanėlis.

Vienos nakties festivalio programą sudarys dvi dalys. Pirmoji bus skirta klasikiniam burleskos menui, kuris aikčioti privers ne vieną. Po vidurnakčio – Lietuvoje dar neregėto kabareto formato naktis „Kablio“ didžiojoje salėje su didžėjais, tamsia elektronine muzika, drag pasirodymais ir cirko elementais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis