Vilnius šventė butikų naktį: tarp kviestinių svečių – būrys stileivų

Vilniaus senamiestis penktadienio vakarą virto šurmuliuojančia stiliaus švente. Vyko didžiausias šio pavasario butikų vakaras „Senamiestis Goes Night Shopping”. Tai šventė, kurios metu Senamiesčio parduotuvės, drabužių ir gėlių butikai, meno galerijos ir net vyrų kirpykla kvietė pajusti tikrojo Vilniaus senamiesčio ritmo.
Butikų vakaro „Senamiestis Goes Night Shopping” svečiai
Butikų vakaro „Senamiestis Goes Night Shopping” svečiai / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

Šventę pradėjo stilingų žmonių, žinomų dizainerių ir butikų savininkų susibūrimas „Pachamama Dinner Club” terasoje. Ten buvo pristatytos šių metų butikų madų ir makiažo tendencijos, buvo bendraujama ir keičiamasi mintimis kaip pagyvinti Vilniaus senamiesčio gyvenimą. Senamiestyje įsikūrusios parduotuvės rodė savo kolekcijų pavyzdžius, savo muzika svečius linksmino DJ Švoba.

Tarp kviestinių svečių buvo Žilvinas Grigaitis, Egidijus Rainys, Saugirdas Vaitulionis, Simona Burbaitė, Lukas Gricius, modelių agentūros bendrasavininkė Diana Balaišytė, „Anna Mesha” direktorius Justinas Žvigas Justy, dizainerės Julija Janus ir Jolanta Talaikytė, krepšininkas Laimonas Kisielius su žmona Akvile, daug kitų žinomų žmonių.

Renginio akimirkos – galerijoje:

Iškart po atidarymo šventė persikėlė į butikus, galerijas, studijas ir kirpyklą. Ten šurmuliavo pirkėjos ir klientai, kurių laukė vaišės, paskaitos, bendravimas ir puiki nuotaika. Dvi dešimtys butikų, išsidėsčiusių nuo Gedimino prospekto iki Basanavičiaus ir Arklių gatvių, taip pat Stiklo kvartale, buvo parengę savo programas ir nuolaidas naktinėjantiems pirkėjams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis