Trijulė, kurios šou stebėjo kviestinė publika, savo naująjį ir pirmąjį gaminį, kurį bus galima įsigyti tik internetu, pristatė per maždaug penkiolika minučių trukusį performansą. Jo metu ant specialiai įrengto stalo, nukrauto įvairiais produktais, „Virtuvės mitų griovėjai“ liejo ryškių spalvų skysčius, ingredientus kaitino ugnimi ir vis kažką maišė metaliniuose induose.
Šokoladas skardinėje dėžutėje |
„Tai buvo parodomoji programa. Iš tiesų kelis kilogramus šokolado tenka gaminti visą dieną“, – sakė A.Ivanauskas. Iš viso jis su kolegomis sukūrė dešimt skirtingų rūšių šokoladų, tačiau kol kas nusprendė gardumynų mėgėjų teismui pateikti tik keturis. Visų jų bendras pavadinimas – „Fusion“, reiškiantis, kad įmanoma suderinti įprastai tarpusavyje nederinamus produktus.
Tam, kad būtų įmanoma saldėsius atskirti, jie sunumeruoti nuo 1 iki 4. Pasak A.Ivanausko, įvardinti šokoladus skaičiais nutarta nenorint jų pavadinti šabloniniais, neįdomiais pavadinimais. Be to, saldumynams sukurta neįprasta pakuotė – jie bus pateikiami 140 gramų talpos metalinėse skardinėse, specialiai pagamintose Lietuvoje.
„Virtuvės mitų griovėjai“ šokolado pagrindą atsiveža iš Belgijos, tačiau neatskleidžia, kur perka alyvuogių ir alyvuogių aliejaus dribsnius. „Įvairiose pasaulio virtuvėse šie priedai naudojami pagardinti salotas, karštus patiekalus. O mes jais paįvairiname šokoladą“, – teigė A.Ivanauskas. Šokolado gamybos meno vaikinai mokėsi Belgijoje. Pradinius kursus išklausė visi trys, o į slapčiausius kūrybos niuansus gilinosi A.Gadžijevas.
„Virtuvės mitų griovėjai“ sako, kad iki Naujųjų metų saldumynų mėgėjams nori pateikti dar kelias, kol kas tobulinamas staigmenas.
Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./ Martynas Praškevičius |