Viešai pasisakęs fotografas G.Vidžiūnas teigė, kad įmonė nevykdo žadėtų įsipareigojimų jau daugiau kaip keturis mėnesius.
„Turbūt visi žinote „Virtuvės mitų griovėjus“. Bet turbūt ne visi žinote, kad jie yra ne ta įmonė, kuri mėgsta atsiskaityti už suteiktas paslaugas. Nuomojau jiems įrangą sausio mėnesį, sąskaitos apmokėjimo terminas pasibaigė daugiau nei prieš tris mėnesius. Mail'us mėgsta ignoruoti“, – socialiniame tinkle rašė G.Vidžiūnas ir pridūrė, kad ne vieną kartą kreipėsi dėl atlygio, tačiau liko it musę kandęs.
Mažiau nei per pusvalandį atsirado ir daugiau žmonių, kurie teigė taip pat susidūrę su panašia situacija, skundų. Anot komentuojančių feisbuke, VMG neatsiskaito už suteiktas paslaugas, ignoruoja skundus, o pinigų už suteiktas paslaugas esą tenka reikalauti net teisme. Komentaruose taip pat užsiminta, kad VMG prekės ženklas uždarose grupėse jau yra įtrauktas į juodąjį sąrašą.
„Teko turėti reikalų. Ilgi vėlavimai, tuomet ignoravimas, bet po ilgų atakavimų buvo apmokėta. Esu girdėjęs ir daugiau tokių pat atvejų, ne tik iš video/foto žmonių“, – komentaruose rašė Tomas.
„Dirbom gal kokius 4 kartus su jais ir visada vėlavo apmokėti sąskaitą, tekdavo rašyti laiškus visiems kam įmanoma – Alfui, vadybininkams, reklamos vadovei, buhalterei... Sunkiai, bet galų gale sumokėdavo“, – komentaruose pridūrė Anastasija.
15min žiniomis, sumos, kurias nukentėjusieji siekia atgauti, yra išties nemažos. Teigiama, kad paslaugų tiekėjai kovoja ir dėl 10 tūkst. eurų siekiančių skolų.
Nemalonių kaltinimų sulaukęs A.Ivanauskas komentarų skiltyje teigė, kad apie šią situaciją yra informuotas, patikino, kad tai neva nesusipratimas.
„Mano žiniomis, jau yra sumokėta, kažkodėl sąskaitas siuntėme tam, kas nedirba pas mus“, – teigė jis.
„Kolegos, jeigu kažkam dar kažkas yra užstrigę – parašykite man asmeniškai ir išspręsime, kaip ir su šia situacija. Visko būna. Mes irgi ne visada šventi ir kažkur užstringame procese“, – diskusijai įsiplėtojus pridūrė A.Ivanauskas.
15min susisiekus su A.Ivanausku, jis pripažino, kad ši situacija yra išties labai nemaloni, tačiau, jo teigimu, taip galėjo nutikti dėl netinkamos vidinės komunikacijos.
„Dėl susidariusios situacijos apgailestaujame ir atsiprašome visų susijusių asmenų. Aš pats šiuo metu daugiau nei pusę laiko dėl įmonės plėtros praleidžiu ne Lietuvoje. Taigi, dalis verslo kontroliuojama būnant užsienyje ir pripažįstame, kad kartais mūsų vidinė komunikacija stringa.
Į situaciją sureagavome iš karto, fotografui Gyčiui už aparatūros nuomą pervedėme visą pradelstą mokėjimą – 98 eurus. Ne pirmą kartą su juo dirbame, iki šiol nebuvo jokių nesusipratimų, išskyrus šią paskutinę sąskaitą.
Prekės ženklas VMG valdo daug įvairių projektų. Vieni iš jų yra labai dideli, kiti – mažesni. Mes patys esame priklausomi nuo savo partnerių ir užsakovų daromų mokėjimų, kurie dažnai užtrunka kelis mėnesius. Ką tai reiškia? Visi esame susiję viena finansine grandine.
VMG veiklos sritys nuolat plečiasi, imamės ne tik komercinių, bet ir socialinių projektų, pavyzdžiui, „VMG mokykla“, kur savo ir partnerių lėšomis kuriame modernias kulinarines klases Lietuvos mokyklose. Verslas yra dinamiškas, o visi leidėjai sutiks, kad ir iššūkių čia netrūksta.
Visų, kurie iki šiol nėra gavę mūsų atsakymų, prašau dar kartą mums tiesiogiai parašyti ir informuoti apie situaciją – mes imsimės priemonių ją nedelsiant išspręsti. Būna ir tokių atvejų, kai mokėjimai stringa dėl to, jog mus pasiekia netvarkingos sąskaitos, būna nenurodyti sąskaitų numeriai ar nurodyti klaidingai, būna pasibaigęs dokumentų galiojimas, pagal kuriuos mes teisėtai galime daryti pavedimus. Todėl dar kartą raginu visus ne laukti, o parašyti tiesiai VMG“, – sakė A.Ivanauskas.