15min susisiekus su Marijos mama, verslininke Daina Bosas, ji neslėpė, kad šis incidentas labai nemalonus. Kaip sako žinoma moteris, įvykis galėjo baigtis didele nelaime, o tai, kaip sureagavo darbuotojai, itin supykdė.
„Visuomet sakau, kad nedaro klaidų tie, kurie nedirba, bet kai kurios klaidos pernelyg brangiai kainuoja. Praryti maždaug centimetro dydžio stiklo šukes yra kūno sužalojimas, kuris neaišku kaip būtų pasibaigęs. Ačiū Dievui, kad tai neįvyko, bet tokius dalykus būtinai reikia viešinti“, – 15min kalbėjo D.Bosas.
Anot Dainos, sostinės centre įsikūręs baras save pozicionuoja kaip prestižinę vietą, todėl jiems turėtų būti taikomi itin aukšti standartai. Vis dėlto, kaip ir minėta, tiek dukrą, tiek mamą labiausiai nustebino personalas. Kaip teigia D.Bosas, darbuotojai nėra apmokyti, kaip reikėtų elgtis išties kritinėse situacijose.
„Turėjo būti sureaguota labai rimtai, o šiuo atveju viskas buvo itin aplaidu. Tiksliau – nebuvo visiškai sureaguota“, – pabrėžia Daina.
Radusi stiklinėje stiklo šukes, Marija Randers kreipėsi į padavėjas ir administratorę, tačiau jos, kaip sako 15min pašnekovės, į įvykį nereagavo rimtai.
„Gūžčiojo rankomis ir tiesiog nežinojo, ką daryti. Net nepasiūlė grąžinti pinigų, pasakė, kad padarys dar vieną kokteilį, nors mano dukra jau tikrai nenorėjo likti tokioje vietoje. Jų reakcija buvo tokia, esą nieko išvis nenutiko“, – sako D.Bosas.
Verslininkė nebandė kreiptis į baro vadovus, tačiau žada nenuleisti rankų. Penktadienį Daina Bosas kreipėsi į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą, tikėdamasi, kad bus pradėtas tyrimas.
15min susisiekus su baro „Distilerija“ vadovu Andriumi Vasiliausku, jis apie esamą situaciją nebuvo informuotas. Paskambinęs po kelių minučių neslėpė, kad įvykis yra išties labai nemalonus.
„Situacija tikrai įvyko, dėl to labai liūdna, apmaudu ir gėda, nes tokie dalykai neturėtų vykti. Tai yra personalo klaida“, – 15min teigė A.Vasiliauskas.
Jis pabrėžė, kad baras darys viską, kas įmanoma, kad ši situacija nepasikartotų. Taip pat pažadėjo, kad asmeniškai susisieks su nukentėjusiąja ir išmokės kompensaciją.
„Bandysime susisiekti su žmogumi, atsiprašysime, bandysime atlyginti moralinę žalą“, – teigė baro vadovas.