Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Vyro knygą“ parašęs Eidminas Zaksas: „Netiesa, kad merginą rasite nusipirkę sportinę karietą“

Santykių konsultantas Eidminas Zaksas, vyrams negailintis patarimų, kaip suvilioti moterį, jiems turi staigmeną – naujojoje jo knygoje „Vyro knyga – kaip tapti patraukliam ir suvilioti tą vienintelę“ stipriosios lyties atstovai ras atsakymus į pačius sudėtingiausius klausimus.
„Vyro knygą“ parašęs Eidminas Zaksas
„Vyro knygą“ parašęs Eidminas Zaksas / Žmonės.lt montažas

Skaitytojams E.Zaksas pažįstamas ne tik iš gausybės straipsnių pačiomis įvairiausiomis santykių temomis, bet ir iš savo knygų „Suviliok moterį“ bei „Viliotojo dienoraštis“. Autorius nesustojo ir jau gali pasidžiaugti trečiąja knyga.

Papasakokite plačiau apie naująją knygą „VYRO KNYGA – kaip tapti patraukliam ir suvilioti tą vienintelę“ – kaip manote, kas ją pirks?

Ji labiausiai skirta 19 – 25 metų vaikinams, kurie norėtų susitupėti ir susirasti tą vienintelę. Aišku, neišvengiama skaitytojų dalis yra smalsutės, kurios nori išsiaiškinti slapčiausius mūsų triukus. Likę pirkėjai – mamos, sesės, broliai ir draugai, kuriems jau įgriso tie užkietėję viengungiai.

Eidmino Zakso „Vyro knyga“
Eidmino Zakso „Vyro knyga“

Kokiu principu ją rašėte – patarimais, remdamasis sava patirtimi ar...?

Prieš rašydamas šią knygą sau pasakiau, kad ji turi būti tokia, kurią perskaičius, kitų skaityti nebereikėtų. Taigi per dvejus metus susisteminau begalę informacijos, ją išbandžiau praktikoje, gatvėse užkalbindamas 2000 merginų ir pagardinau savo išgyventomis istorijomis.

Ar manote, kad knyga bus populiari, ar Lietuvos vyrams reikalingas toks leidinys?

Poreikį matau labai didelį. Visgi nesitikiu, kad knyga pateks į perkamiausiųjų sąrašus. Visų pirma dėl to, kad yra pakankamai brangi. Na, o svarbiausia priežastis – retas vyras sugeba sau pripažinti, kad jam tokios pagalbos reikia. Sunku rasti moterį, kuri nebūtų perskaičiusi trijų knygų apie tai, kaip surasti savo princą. Vyrai į santykius investuoja kitaip. Jiems atrodo, kad patrauklią merginą susiras, jei nusipirks sportinę karietą. Tai ir skaito apie tai, kaip „užkalti“ milijoną.

Ką skaitytojas šioje knygoje atras?

Visų pirma, tai joje atskleidžiau visas meilinimosi taisykles: kaip reikia elgtis susipažįstant, pasimatymo metu ar parėjus pas kažkurį į namus. Kad ir kaip būtų keista, retas vyras supranta, kad organizuodamas pasimatymą, neturėtų klausti merginos nuomonės, ar kad važiojant viešuoju transportu, turėtų sėstis arčiau praėjimo.

Kita knygos dalis yra patarimai, kaip tapti patrauklesniam. Atskleidžiau techniką, kaip palaikyti pokalbį; kaip bendrauti ne logine, bet emocine kalba; 7 būdus, kaip merginą prajuokinti; kaip ugdytis pasitikėjimą savimi ir daugiau nei 300 šmaikščių ir intriguojančių pokalbio idėjų įvairioms situacijoms.

Likusi knygos dalis – tai paskatinimas judėti pirmyn. Tiesiog parodžiau, kokia kryptimi reikėtų mąstyti, kad tas mąstymas skatintų imtis konstruktyvių veiksmų. Visgi, vyras turi merginą, ar ne, priklauso ne nuo jo socialinio statuso ar pinginės storio, bet tik nuo veiksmų, kuriuos jis atlieka, kad tą merginą susirastų.

Asmeninio albumo nuotr./Eidminas Zaksas
Asmeninio albumo nuotr./Eidminas Zaksas

Kaip manote, kokios yra didžiausios problemos, kodėl vyrai nesusiranda antrosios pusės?

Vyrus galima suskirstyti į dvi dalis: tuos, kurie beveik visada turi antrąją pusę ir tuos, kurie beveik visada tos pusės neturi. Jeigu vyras yra iš antrojo katilo, tai pagrindinės priežastys yra dvi:

Pirmoji – jis pasiduoda baimei būti atstumtas. Tokie vyrai tiesiog nesiima pakankamai veiksmų. Jie neužkalbina nepažįstamos merginos. Jei per draugus su kokia susipažįsta, tai bendrauja draugiškai ir nesiryžta flirtuoti. Jei kažkokią pakviečia į pasimatymą, tai nesiryžta žengti žingsnio ir paimti merginos už rankos ar pabučiuoti. Tokie vyrai kažką lyg ir daro, bet pastangos visuomet būna bevaisės. Jie savo gyvenimus leidžia draugų zonose.

Kita priežastis yra ta, kad vyras nesijaučia vertas patrauklios merginos. Susipažinęs su mergina, jis jaučiasi nepatogiai; siekia jos pripažinimo; juokiasi iš jos nejuokingų juokų; pritaria jos nevykusiai nuomonei arba mėgindamas pasirodyti vertingesnis, loginiais argumentais įrodo, kodėl jos nuomonė neteisinga. Su tokiais vyrais merginos į antrą pasimatymą neina. Moterį galima nešioti ant rankų, bet tik ne kelti ant pjedestalo. Iš viršaus į tave ji nežiūrės.

Asmeninio albumo nuotr./Eidminas Zaksas
Asmeninio albumo nuotr./Eidminas Zaksas

Ką rekomenduotumėte vyrui, kuris nesijaučia vertas patrauklios merginos?

Man pačiam šią ligą išsigydyti padėjo labai paprastas procesas: „Fake it until you make it. And then... until you become it“. Yra daugybė technikų, kurias naudodamas gali spinduliuoti, kad jautiesi esąs prizas. Tokiu atveju vyrai dažnai griebiasi perdėto pasitikėjimo savimi. Tačiau moteris jis veikia priešingai – tik atstumia. Reikia elgtis subtiliau. Reikėtų turėti aukštus standartus ir demonstruoti, kad ieškai ne bet kokios, o ypatingos. Panaudojus „apgaulingo nuvertinimo“ techniką galima pasakyti „mes netinkame vienas kitam“ ir taip parodyti, kad nesi dėl tos merginos apsiseilėjęs.

Ypatingą merginų susierzinimą sukelia, jei joms pasakai, kad žiūri į jas tik, kaip į drauges. Taip pat joms reikėtų suteikti šiek tiek mažiau dėmesio, nei jos pageidauja. Žmonėms reikia to, ko jie negali turėti.

Ar naudojant tokias manipuliacijas tikrai galima suvilioti patrauklią merginą?

O ar naudojant makiažą galima suvilioti patrauklų vyrą? Nevadinčiau to manipuliacijomis. Veikiau patraukliu bendravimu, kurio galima išmokti. Naudodamas kažkokias išmoktas technikas iš pradžių atrodysi veidmainiaujantis, tačiau su laiku tai taps natūralia tavo elgsenos dalimis.

Ko palinkėtumėte vienišiems vyrams?

Nieko kito, tik pasiryžimo imtis veiksmų. Viskas jų rankose.

Eidmino Zakso „Vyro knyga“
Eidmino Zakso „Vyro knyga“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos