Vytautas Landsbergis nuginklavo Justiną Jankevičių juokeliu apie peruką: žiūrėkite įrašą

Dalyvaudamas „Kitokiuose pasikalbėjimuose“ profesorius Vytautas Landsbergis ir renginio vedėjas, komikas Justinas Jankevičius kalbėjosi ne tik rimtai. Profesorius parodė, kad moka taikliai pajuokauti, o kai pašmaikštavo apie vedėjo šukuoseną, J.Jankevičiui beliko leisti publikai kvatoti – jokios gynybos.
Justinas Jankevičius ir Vytautas Landsbergis
Justinas Jankevičius ir Vytautas Landsbergis / Youtube.com stop kadras

J.Jankevičius ir V.Landsbergis „Kitokiuose pasikalbėjimuose“ susitiko trečiadienį, o šiandien internete jau plinta jųdviejų pokalbio ištrauka – epizodas, kai profesorius šmaikštauja komentuodamas J.Jankevičiaus šukuoseną. 

Viskas prasidėjo tada, kai V.Landsbergis gavo dovanų savo portretą, pagamintą iš maisto. Svarstydamas, kaip jį parsinešti namo nesugadintą, profesorius, atkreipęs dėmesį į tobulai „suklijuotą“ vedėjo šukuoseną, kreipėsi į J.Jankevičių: „Tu turi plaukų laką, naudoji...“

VIDEO: V. Landsbergis trolina J. Jankevičių

Publika prapliupo juokais. „Plaukų lako iš principo nenaudojau. Nuo jaunystės, atsiprašau visų mergaičių, nenorėjau būti boba“, – garsiai svarstė V.Landsbergis. 

J.Jankevičiui paaiškinus, kad jo plaukai – individualistai, ir kiekvienas žiūri į skirtingą pusę, V.Landsbergis pasitikslino: „Bet jie tikri? Čia ne perukas? Tai gerai, tai jau gerai. Peruką galima dar gražesnį susirasti, vadinasi, grožis nėra viskas tavo gyvenime“, – toliau svarstė V.Landsbergis. Publika reagavo kvatodama. 

Išgirsti visą jųdviejų pokalbį galite čia:

VIDEO: „Kitokie pasikalbėjimai“ su prof. V.Landsbergiu (ved. J.Jankevičius)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis