Paskaitą organizavo SMK III kurso viešųjų ryšių studentai. Jų tikslas buvo pasisemti žinių bei motyvacijos iš Ž.Grigaičio.
Paskaitos metu svečias dalijosi patirtimi, kaip galima išsiskirti visuomenėje. „Raudonos ar mėlynos kojinės tai yra saviraiškos elementas, bet ne žiniasklaidos dėmesio pritraukimas“, – sakė pašnekovas.
SMK svečio paskaitos metu aptarta daug: nuo patarimų apie originalumą iki verslo subtilybių. Pasak Ž.Grigaičio, pagrindinis sėkmės receptas – žinoti tai, ką nori pasiekti, nebijoti būti originaliu, skleisti savo sparnus, neužsidaryti „dėžutėje“ ir, svarbiausia, žinoti, „kad verslas – kaip džiunglės, šiandien taip, rytoj kitaip“.
Atsisveikindamas su studentais Ž.Grigaitis patarė prisiminti, jog viešieji ryšiai yra gyvas organizmas, kurio nuo A iki Z išmokti negalima: „Svarbiausia užmegzti kuo daugiau kontaktų, nes Lietuvos viešųjų ryšių rinkos išskirtinumas yra toks, kad daug kas priklauso nuo to, ką ir kokius žmones pažįstate.“