Žinomos moterys vietoje mankštos mieliau renkasi treniruotes sporto klubuose

Vienu metu keturiuose Lietuvos miestuose ketvirtadienio vakarą prasidėjo masinės nemokamos mankštos, kuriose dalyvavo ne viena žinoma šalies moteris. Visos jos prisipažino – vietoje rytinių tempimo pratimų namuose mieeliau rrenkasi treniruotes sporto klubuose.
Inga Budrienė
Treniruotės akimrka / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Kaune, greta „Žalgirio“ arenos vyko pirmoji grupinė mankšta kieme, į kurią atvyko trys verslininkės – Joana Bartaškienė, Jurgita Kiguolė ir Inga Budrienė. Iš pradžių nerimauta, kad pavakare prasidėjęs lietus sutrukdys Nemuno saloje organizuojamam užsiėmimui, tačiau lašai iš dangaus krito trumpai, todėl viskas įvyko kaip planuota.

J.Kiguolė į mankštą atskubėjo iš Vilniaus, kur turėjo darbinį susitikimą. Verslininkė sakė ilgą laiką mėgusi treniruotis su asmeniniu treneriuu, tačiau išbandžiusi grupines kūno rengybos treniruotes ir nuo to laiko prioritetą teikianti joms.
„Ryte, namuose nesimankštinu niekada. Nors tai organizmui būtų naudingiau nei vakaro treniruotės, tačiau tam visiškai nerandu laiko“, – atviravo J.Kiguolė.

Mankštą I. Budrienė prisimena nuo mokyklos laikų, kuomet ryte pamokos prasidėdavo nuo bendro fizinio aktyvumo. Neseniai po penkiolikos metų pertraukos vėl sportuoti klube pradėjusi verslininkė sako jau pajutusi judėjimo naudą ir prisiminusi kaip gera jaustis net po varginančios treniruotės.

J.Bartaškienė juda kasdien, nes pati veda aerobikos užsiėmimus moterims. Ji tvirtina, kad aktyvumas yra pagrindinis jaunystės eleksyras.

Į mankštą buvo pakviestas, bet prisivalgęs karbonadų neatvyko verslininkas Gediminas Juodeika. Nepaisant to, du sūnus auginantis vyras sakė įsitikinęs, jog mokyklose turėtų vykti ne tik fizinio pamokos, bet ir užsiėmimai apie sveiką mitybą.

Treniruotės akimrka
Treniruotės akimrka

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis