Žinomi žmonės jau atšventė Valentino dieną: išvydo namų aksesuarą už kelis tūkstančių eurų

Verslininkė Kristina Strolienė savo klientus ir bičiulius pakvietė iš anksto paminėti Meilės dieną. Paklausta, kodėl suskubo, veikli moteris mirktelėjo – tai padarė dėl dviejų priežasčių: pirmoji – tikrąją Valentino dieną su šeima ilsėsis prie Indijos vandenyno, o antroji – meilę reikia švęsti kasdien.

„Valentino diena – tai meilės diena. O man meilės diena yra kasdien – kasdien noriu jausti gyvenimo pulsą ir jaustis mylima bei geidžiama, kasdien noriu girdėti iš savo vyro komplimentus ir turėti bent kelias jaukias, intymias tik mudviejų akimirkas. Akimirkas, kai sumigus vaikams, užsiplikome arbatos, užsidegame žvakę ir tiesiog kalbamės. Man atrodo, kad nereikia specialių datų, kad pasakytume brangiems žmonėms, kaip juos mylime. Nes tai svarbu daryti kasdien“, – savo požiūrį į meilę išsakė penkių vaikų mama, salonų „Krispo“ įkūrėja ir vadovė K.Strolienė.

Specialiai šia proga pristatė naują, ypač prabangų prancūzų prekių ženklą „Lalique“, kurio platina ir auksu puoštų krištolinių žvakių kaina siekia iki kelių tūkstančių eurų, rašoma pranešime spaudai. Šioms žvakėms jau seniai neabejingas, pastaruoju metu daug laiko Paryžiuje praleidžiantis, renginyje dalyvavęs artimas K.Strolių šeimos draugas ir dukros krikštatėvis Mantas Petruškevičius.

Rūtos Andre nuotr./Valentino dienos šventės akimirka
Rūtos Andre nuotr./Valentino dienos šventės akimirka
Rūtos Andre nuotr./Valentino dienos šventės akimirka
Rūtos Andre nuotr./Valentino dienos šventės akimirka

René Lalique darbais buvo išpuoštas „Orient Express“ traukinys ir „Normandy“ kruizinis laivas, taip pat jis suprojektavo „Rond Point des Champs Elysées“ fontanus ir sukūrė daugybę objektų – nuo kasdieniškesnių iki pačių drąsiausių, sulaukusių tarptautinės sėkmės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis