Vaizdo pristatymas sudomino Liciną Rimgailę, Ingridą Martinkėnaitę, Viktoriją Šaulytę, Ievą Zasimauskaitę, Veroniką Montvydienę, Rūtą Loop, Viktoriją Arlauskienę, Agnę Bastienę ir kt. Virtualiu būdu žinomoms moterims buvo pristatyta naujoji „L‘Occitane“ linija „Herbae L'Eau“.
Pasak verslininkės, desertinių įkūrėjos Liucinos Rimgailės dalyvauti virtualiame grožio naujienų pristatyme jai nebuvo neįprasta: veikli moteris jau nuo kovo vidurio kone kasdien dalyvauja susitikimuose ir verslo klubo renginiuose, kurie taipogi vyksta nuotoliniu būdu. „Per šį laiką jau net ir gimtadienį šitaip atšventėme“, – šypsosi Liucina.
Žinoma moteris pastebėjo, jog šiame virtualiame pristatyme buvo įdomu dalyvauti bei diskutuoti su kitomis moterimis ir dėlto, nes su pristatomais produktais dalyvės jau buvo susipažinusios iš anksto – jie buvo atsiųsti paštu.
Viktorija Šaulytė savo vadina tikru gamtos vaiku. Šiam renginiui Viktorija netgi specialiai nusipynė vainiką iš jos kieme augančių pienių ir juo pasipuošė.
„Laukinės natos, romantika ir šiek tiek pašėlę prieskoniai visiškai atitinka mano asmenybę. Naująjį pievų žolelėmis, dobilais dvelkiantį aromatą pavadinau savo sielos kvapu, – prisipažino Viktorija. – Labai myliu gamtą, renku gėles, guliu pievoje, kvėpuoju medžiais. Dabar be galo išsiilgau jūros ir kopų.“
Šokėja, Rytų kovos menų specialistė Veronika Montvydienė prisipažino esanti „gyvų“ renginių mėgėja, jai visada smagu akis į akį pabendrauti su kitais žmonėmis.
Idėja virtualiai suburti žinomas moteris kilo „L‘Occitane“ produktų vadovei Kristinai Birgelei. „Šiuo metu populiaru ne tik bendrauti, bet ir mokytis nuotoliniu būdu. Tad kodėl gi nepasipuošus savo namuose ir nepabandžius visoms kartu susitikti virtualioje aplinkoje ir nepasiklausius pavasariškų grožio naujienų“, – sakė K.Birgelė. Virtualiu būdu lietuvėms buvo pristatyta naujausia prancūzų kosmetikos ženklo linija, kurią sudaro ne tik tualetinis vanduo, bet ir rankų kremas, dušo želė, kūno losjonas, muilas.
Po grožio naujienų pristatymo influencerė Monika Ra dalijosi mintimis, kaip „Instagram“ platforma evoliucionavo nuo erdvės jaunimui iki nepakeičiamo įrankio prekės ženklui ir brendui sukurti. M.Ra įrodė, kad tikslingai pritaikant turimas žinias per tris mėnesius „Instagram“ profilyje ne tik galima pasiekti 40 000 sekėjų, bet ir lengvai parduoti savo paslaugas.